ssswopp Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) heisann! har så vidt begynt å se på lett-mcer siden jeg skal kjøpe en til våren har funnet ut at jeg liker aprillia rs 97-98 mod. best egentlig. men da er det et lite problem; pappa sier at en 97-98 mod. er litt for gammelt og at jeg må se etter no nyere.. men så ser jeg på at på de fleste "gamle" syklene på internett har overhalt motor.. hva betyr det?? og vil det fortsatt dukke opp problemer med den ved at ditt og datt bør skiftes osv.? vil gjerne skru litt på den(halve moroa?), men vil gjerne ha den på veien og da.. Endret 4. desember 2005 av ssswopp Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 overhalt betyr det er satt inn en ny motor, ettersom den gamle kan hende den har skjert seg, eller at han rett og slett byttet pga km.stand. er det noen spesielt du ser på: 1.hvor lang han har kjørt! 2.hva som har blitt skiftet! 3.rust 4.riper og skader 5 ikke minst pris forskjell på de forskjell ettersom km.stand Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Hvis den er overhalt tyder jo det på at den har vært enten utslitt, skjært seg eller skrudd i stykker. De to første tyder på tøff behandling og sannsynlighet for at resten av maskinen er betydelig slitt, ta med deg en som har skikkelig greie på sånt til å se over den. Det siste er at den kan være overhalt uten at det er nødvendig, alt for mange, spesielt unge eiere, skrur og mekker mye mer enn nødvendig. Det sliter ut ting og skaper lekasjer fortere enn om man bare hadde kjørt den og byttet olje i blandt, så vær litt forsiktig med relativt nye sykler som det er skrudd mye på og få med deg hvem som har gjort større inngrep. Når jeg er med å ser på sykkler sjekker jeg alltid hva slags behandling skruer og muttere har fått, det sier litt om hva slags folk som har vedlikeholdt den. Hvis noen har åpnet skruene som holder blokka sammen på en relativt ny sykkel er det grunn til å ane ugler i mosen. Endret 6. desember 2005 av MailMan13 Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 vis du trenger hjelp til og kjøpe en NSR spør meg, jeg kan fikse en billig og grei NSR, vis du bor rundt oslo! en jeg kjenner han kan finne en og importere den fra tyskland, og sjekkehefelser og han drar ned til tyskland og ser på sykkelen før han kjøper den og selger den videre! kontakt meg på [email protected] Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 vis du trenger hjelp til og kjøpe en NSR spør meg, jeg kan fikse en billig og grei NSR, vis du bor rundt oslo! en jeg kjenner han kan finne en og importere den fra tyskland, og sjekkehefelser og han drar ned til tyskland og ser på sykkelen før han kjøper den og selger den videre! kontakt meg på [email protected] 5260503[/snapback] hvor dyrt/billig da?? helt ny eller?? bor i trondheim! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 det er bare og spørre om hva du ønsker så finner han en ut som passer han best og hvem han faller mest for deg etter din smak! her:Telefon 66914471 Mobil 90627938 ring og snakk med han! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå