goli4th Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei! Jeg har nettopp formatert og reinstallert mce 2005 engelsk verjon. Men nå er den norske EPG'en borte vekk. Samme hvilket postnummer jeg bruker... Noen som vet hvordan jeg kan få den tilbake? Ps: regionen min er instillt på Norge. Lenke til kommentar
mortenpe Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 ..og du har reinstallert Rollup 2? Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Hehe... Trodde jeg hadde rollup 2 update installert, siden jeg hadde lagt inn alt som var på windows update... Men den kom jo naturligvis ikke med. Så etter jeg la inn rollup 2 og oppdateringen til den virket alt fint igjen ..og du har reinstallert Rollup 2? 5253846[/snapback] Endret 5. desember 2005 av goli4th Lenke til kommentar
johanhs Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg har hørt at det finnes en "add-on" som gir norsk utgave ut av den vanlige engelske. Stemmer dette, og hva heter den? Hvor finnes den? Lenke til kommentar
MCPC.no Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg har hørt at det finnes en "add-on" som gir norsk utgave ut av den vanlige engelske. Stemmer dette, og hva heter den? Hvor finnes den? 5286984[/snapback] En må kjøpe den norske versjonen av MCE. Dette er i utgangspunktet den engelske versjonen av MCE med en CD i tillegg som inneholder norsk lokaliseringspakke. Så vidt jeg vet finnes ikke denne lokaliseringspakken som en egen utgave... Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Den Rollup 2, er den srpåk uavhengig? Hvis jeg installerer MCE + Rollup 2 eng. vil jeg da få norsk EPG? Lenke til kommentar
mortenpe Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Norsk MCE er kun en lokaliseringspakke som endrer alt i windows fra engelsk til norsk, funksjonaliteten som gir deg norsk EPG ligger i Rollup 2 uavhengig av språk.. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Er det mulig å gjøre en winxp pro versjon til MCE? Eller må man installere MCE fra scratch? Lenke til kommentar
mortenpe Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 MCE er et selvstendig OS (basert på XP home), så en reinstallasjon må nok til ja.. Lenke til kommentar
MCPC.no Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) MCE er et selvstendig OS (basert på XP home), så en reinstallasjon må nok til ja.. 5295975[/snapback] MCE er faktisk basert på XP Pro, men med en del av nettverksfunksjonaliteten fjernet. En kan f.eks. ikke melde en MCE maskin inn i ett domene... Endret 15. desember 2005 av MCPC.no Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Anbefaler folk å titte litt på Media Portal (Google it) før de kaster pengene ut vinduet (og til Bill) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå