ssswopp Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 hvordan tar jeg screenshots, og hvor finner jeg dem?? det eneste jeg vet er at du bruker F5 på cs, og det er alt :!: Lenke til kommentar
BorN Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Bruker du CS, finner du dem i Cstrike mappen. I "bmp" format om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Bruker du CS, finner du dem i Cstrike mappen.I "bmp" format om jeg ikke husker feil. 5247784[/snapback] dette er vell bare på cs?? hvordan finner/tar jeg bilder generelt.. f.eks at en dude logger på msn osv.. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Alt + Prt Scr for å få med ytterste vindu. Prt Scr for hele desktop. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Print screen knappen over "insert" knappen, til høyre for "F12" knappen (på mitt keyboard). Du kan finne den igjen på utklippstavle (der hvor ting havner når du tar "copy"). Kan også bare "paste" den i f.eks. paint eller photoshop. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Print screen knappen over "insert" knappen, til høyre for "F12" knappen (på mitt keyboard). Du kan finne den igjen på utklippstavle (der hvor ting havner når du tar "copy"). Kan også bare "paste" den i f.eks. paint eller photoshop. 5247863[/snapback] hvor havner de?? Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Et annet alternativ er gratisutgaven av ScreenHunter 4free som du kan ta en titt på : HER Lenke til kommentar
unwill Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 hvor havner de?? 5247880[/snapback] Antaglivis i RAMen. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 hvor havner de?? 5247880[/snapback] Antaglivis i RAMen. 5247903[/snapback] men havner de ikke i en mappe eller no sånn?? Tinker: skal laste ned det programet der senere.. sitter til en kompis nå Lenke til kommentar
unwill Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) men havner de ikke i en mappe eller no sånn??Tinker: skal laste ned det programet der senere.. sitter til en kompis nå 5247914[/snapback] Ikke som jeg vet, så du får bare tatt ett bilde av gangen. Så må du lagre de på harddisken eller så mister du dem neste gang du trykket på print screen. Endret 3. desember 2005 av unwill Lenke til kommentar
Azton Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 som unwill sa, de ligger i utklippstavlen, og du kan hente dem ved å f.eks gå i paint (start -> kjør -> mspaint) og trykke lim inn, eller ctrl+v Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 skjønner! takk for hjelpen folkz! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 For de late er Grap Clip Save ideelt. Programmet klikker med 2 skjermer dog. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Fraps er genialt til screenshots. Som en bonus kan du lage videosnutter og observere antall FPS med den. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Fraps er genialt til screenshots.Som en bonus kan du lage videosnutter og observere antall FPS med den. 5248128[/snapback] sant Hvor mange ganger har jeg opplevd at plutselig så har harddisken bare noen kb igjen og går veldig treigt. (den tar ukomprimert video siden jeg var nær en F-tast) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå