Mafo Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Benq A520 er en spenstig kamskjellstelefon med mange fremtredende detaljer og et futuristisk utseende. Les mer Lenke til kommentar
BorN Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Den var rett og slett futuristisk, ja! Trodde med det samme den ytre skjermen var vridd, men så så jeg at den bare var et lite "display". Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Liten og stilig Av en eller annen grunn var Star Trek Enterprise det første som slo meg da jeg så den. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 det er veldig sjelden jeg sier noe slikt om ukens flørt, men den der var ikke mye pen. Som BorN nevnte på. Tenk å stilig om skjermen foran hadde vært vridd 45 grader. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Tja. Minnet den ikke noe om Elle-telefonen? Eller er det jeg som roter vilt? Men det var i alle fall et interessant valg av design... Lenke til kommentar
Paradigm Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Utrolig at det går an å ha antenne på en telefon i 2005! men ok! Synes også at baksiden var stygg med den kanten som stikker ut med linse og "blits". Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Tja. Minnet den ikke noe om Elle-telefonen? Eller er det jeg som roter vilt? Men det var i alle fall et interessant valg av design... 5249929[/snapback] Den lignet såpass mye at jeg måtte bla meg frem til en omtale av Elle-mobilen for å sammenligne. Men når jeg så Elle-mobilen igjen lignet den overhodet ikke lenger, synes jeg. Merkelig Men da var det i hvert fall ikke bare du som så likheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg