Prixy Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 finnes det en butikk i dette landed eller privat person som seller dette spillet~?! Lenke til kommentar
bender Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Først lurer jeg på om det er JA, JA2 eller JA2.5 du er ute etter. Jeg har kun 2eren selv i orginal, imens de andre måtte jeg på uærligvis anskaffe meg siden det var umulig å finne i Norge på den tiden. Jeg vil idag foreslå å ta kontakt med Ram & Rom, siden jeg har sett ihvertfall toeren der. Lenke til kommentar
Prixy Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 ja, JA2 jeg leter etter, ikke unfinished business Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Har sett dette både hos obs og freerekord shop for ikke lenge siden (seffings i billigkurven) Lenke til kommentar
Sirius Epsilon Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Vent litt med å kjøpe den for gold versjonen kommer om ca. 1 mnd.Den har bedre a.i,grafikk og flere våpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå