Torjus Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Fikk akkurat denne meldingen, er det spyware eller virus? Hvordan får jeg fjernet det? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Tjenesten Messenger? Du er på LAN eller? Sikkert noen som sitter å kødder med deg EDIT: Begrunnelse: Tjenesten Messenger er en tjeneste i Windows som lar deg sende melding til andre maskiner i nettverket. Tipper dette er en dårlig form for humor. Endret 3. desember 2005 av Steina Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg er på LAN med en kamerat og jeg ser alt han gjør og det ikke han som gjør det. Men kanskje det er han som har spyware og jeg får netsend av spyware'n hans? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Ja, det er mulig.. Har tenkt på det.. Men prøv å skru av Net Send.. KontrollPanel --> Administrative verktøy --> Tjenster. Finn "Messenger" i listen, og skru det av. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Kameraten min fant nå et spyware som het Messenger... Tipper det er det jeg :9 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 ja, last ned Ad-Aware, oppdater det, og søk igjennom maskinen din.. Mulig du har fått noe spyware av noe slag.. Vet egentlig ganske lite om slikt selv. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) sikkert spyware ja, prøv og last ned ad aware som Steina sa, og om ikke det funker så laster du bare ned hitman pro 2. den dreper alt Endret 3. desember 2005 av SCV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå