666=TRIPPLE-SEX Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Hei jeg lurte på om noen veit om en slags nybegynner bok for manipulering over telefon eller mare hjerne manipulerning generelt eller bare manipulering? Hvis noen koan komme opp med forslag til en slik bok så hadde det vært kjempe fint. Ha en vidre så fin kveld mine gentlemens and ladies. Endret 3. desember 2005 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Fant guide til manipulasjon på nettet. Så nå lurer jeg bare på om noen har noen gode forslag til noen slags bøker det blir utdypa i. Tenker på å begynne å bruke manipulasjon sammen med hypnose. Det kan vise seg og bli veldig veldig veldig effektift hvis du klarer den lille kunsten med manipulasjon i tillegg. Basicsa er inne nå men som sagt noen som har noen forslag til noen bøker ellerno som hjerne manipulering står i? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Åh? Få link til guiden? Lenke til kommentar
Livert Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Heh... Har dessverre ingenting å bidra med som kan hjelpe deg på din vei, men jeg lurer veldig på hva du vil oppnå med manipulasjon? Lasta for øvrig ned "Brainwashing Manual" på ei pdf-fil for noen år siden, virka som noe amerikanske greier fra den kalde krigen eller noe. Psyke saker. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Livert: http://www.apfn.org/pdf/The_Brainwashing_Manual.pdf Lenke til kommentar
magicus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Les mer om NLP(neuro linguistic programming ellerno?), selvhypnose, og generelt om ikke verbale kommunikasjonsformer. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 må bare spørr elvhpnose er ikke det en forfedelig bummert da du ikke kan gjøre noe på egen komando siden du ikke kan gi deg en egen komando? Lenke til kommentar
X0r Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Det er morsomt igrunnen, hvordan så mange ser på ting som for eksempel manipulasjon og hacking som noe man kan lese seg til på fem minutter. Hacking så vel som manipulasjon er svært krevende, og det er ikke en fasit på hvordan det kan utføres. Som nevnt over, kan du lese om nauro-linguistisk programmering samt psykologi. Jeg ville allikevel ikke regnet med at jeg kunne manipulere hvem som helst, og i allefall ikke over telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå