Gå til innhold

Hvordan virker hjerne manipulering?

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurte på om noen veit om en slags nybegynner bok for manipulering over telefon eller mare hjerne manipulerning generelt eller bare manipulering?

Hvis noen koan komme opp med forslag til en slik bok så hadde det vært kjempe fint. Ha en vidre så fin kveld mine gentlemens and ladies.

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant guide til manipulasjon på nettet. Så nå lurer jeg bare på om noen har noen gode forslag til noen slags bøker det blir utdypa i. Tenker på å begynne å bruke manipulasjon sammen med hypnose.

Det kan vise seg og bli veldig veldig veldig effektift hvis du klarer den lille kunsten med manipulasjon i tillegg. Basicsa er inne nå men som sagt noen som har noen forslag til noen bøker ellerno som hjerne manipulering står i?

:whistle::whistle:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Heh...

Har dessverre ingenting å bidra med som kan hjelpe deg på din vei, men jeg lurer veldig på hva du vil oppnå med manipulasjon? :hmm:

Lasta for øvrig ned "Brainwashing Manual" på ei pdf-fil for noen år siden, virka som noe amerikanske greier fra den kalde krigen eller noe. Psyke saker.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Det er morsomt igrunnen, hvordan så mange ser på ting som for eksempel manipulasjon og hacking som noe man kan lese seg til på fem minutter.

Hacking så vel som manipulasjon er svært krevende, og det er ikke en fasit på hvordan det kan utføres.

Som nevnt over, kan du lese om nauro-linguistisk programmering samt psykologi. Jeg ville allikevel ikke regnet med at jeg kunne manipulere hvem som helst, og i allefall ikke over telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...