Boddiz_ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Hei. Lurer på å gå til innkjøp av w800i . Det jeg da lurer litt på om kameraet på w800i er "fullverdig". Dvs at det f eks har blitz? Og er blitzen respektabel i et kjempemørkt rom? Edit: lurer på om det vil være akuelt å kjøpe en w800i i steden for et digitalkamera. og bruke den endel til å ta bilder med og mindre filmsnutter... (hvordan oppløsning er det på filminga forresten?) Endret 3. desember 2005 av zettaz Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Det er ikke blitz på w800i, men det er et lys det går an å skru på, dette fungerer egentlig veldig dårlig. Det går an å kjøpe en ekstern blitz du kan koble på, denne vet jeg ikke hvordan fungerer. Vil ikke anbefale deg å kjøpe w800i istede for digtal kamera, bildene tatt med w800i er ikke noe mer enn helt greie. Lenke til kommentar
monsholm Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 lyset som er på w800i funker helt greit. lyset er 2 dioder som lyser ganske kraftig. men skal det være pro bilder burde du helst kjøpe et digital kamera, eller blitz. oppløsningen på filminga er 176x 144 - og - 128x96 w800i funker helt genialt som kamera Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Det korte og greie svaret er nei, det er ikke spesielt lurt å kjøpe en W800 i stedet for et dedikert digitalkamera. Bildene funker greit til "morobruk", men har mye støy og egner seg nok ikke spesielt godt til å forevige flotte ferieminner eller denslags. Dersom du ikke har digitalkamera fra før så ville jeg faktisk heller kjøpt en billigere telefon + et rimelig kamera med 3-4 megapixler. Når det er sagt så er jeg veldig fornøyd med telefonen så langt, og spesielt med mp3-spilleren. Forøvrig heter det "hvilken oppløsning", ikke "hvordan oppløsning" Lenke til kommentar
Kausebol Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ikke kjøp w800i. joystikken fungerer akkurat i 2 min så må den på reprasjon eller blåses ren. ( PS: den varer mer en i 2 minutter, men ikke lenge før den er litt lei å få ned etc. ) Lenke til kommentar
palsor Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Min fungerer topp etter 2 mnd med mye bruk. Grav sanden, navleloen og de klisne polkagrisene ut av lomma du har mobilen i, så funker den lengre.... Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ikke kjøp w800i. joystikken fungerer akkurat i 2 min så må den på reprasjon eller blåses ren. ( PS: den varer mer en i 2 minutter, men ikke lenge før den er litt lei å få ned etc. ) 5256321[/snapback] Hehe...dette var blant de mest usaklige kommentarene jeg har lest her på en stund :!: "Jeg fikk problemer med joystikken på telefonen min, så du må for all den ikke kjøpe samme modell som meg, for den suger!". Feil forekommer på de fleste modeller, i større eller mindre grad. Dessuten har ikke dette noe med kamerafunksjonen på mobilen å gjøre, som trådstarter spør om Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Som de fleste har nevnt her har den ikke blitz. Lyset er ganske sterkt så den duger til en viss grad i mørke omgivelser. Men det er veldig ubehangliv å bli tatt bilde av med det lyset hvis man skal se mot kameraet (mobilen). Lyset er veldig sterkt. Var ikke min telefon, men da jeg skulle se og smile mot "kameraet" var lyse så sterket at jeg ikke kunne holde de åpne lenger. (men de funker jo hvis du tar bildet av ting og mennesker som ikke ser mot mobilen). Lenke til kommentar
Boddiz_ Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Takker for alle svar bestilte w800i i går. Og digitalkamera (et av casio sine slim modeller) vurderes sterkt til neste lønning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå