beji Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 heisann, nå er d på tide og kjøpe kamera før jul slik at jeg kan ta bilder i julen og ikke minst nyttår!! hva er d man bør kjøpe nå? kommer d noen gode modeller når før jul eller?? har sett på Ixus 750 og exilimex s500 osv... Hva er best nå for tiden? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Mine to anbefalinger av kamera i "lommeklassen": Nikon Coolpix 7900 Canon Ixus 750 Personlig foretrekker jeg Coolpix 7900 fremfor Ixus 750 pga. flere nyttige funksjoner, bedre batterilevetid, bedre grep og i mine øyne, stiligere design (i det minste i svart utførelse, jeg er dr*ttlei sølvkamera). Det er ikke mye større enn Ixus 750 heller, selv om det ser slik ut på bilder. Hører andre anbefaler Fuji F10, men har ingen personlig erfaring med det kameraet. Lenke til kommentar
beji Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 ja, har og tenkt litt på fuji F10 eller F11 men d kommer jo ikke ut enda. F10 ble jo kåret til europas beste lommekamera av Eisa og forbruker.no osv... eneste er at jeg ikke liker utseende på kameraet, må ha ett bra og pent kamera. Det må være gøy og ha med seg!! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Coolpix 7900 fikk TIPA awards, som er omtrent like stort som EISA awards (tror jeg da). Men F10 er uten tvil et godt kamera skal vi bedømme ut fra brukererfaringer. Lenke til kommentar
beji Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 neon andre som har noen innspill og komme med? har sett det at skjermen på¨Ixus 750 ser ut til og bli veldig fort klasseteog den ser lett knuselig ut! Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå