Gå til innhold

Hva skal jeg føle ang. at dama roter med jenter?

ViVentis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde det vært min dame, så hadde jeg begynt å tvile. Er mange jenter som kliner litt på fest for moro (show-off, leke seg litt foran gutter osv). I ditt tilfelle så ser det ut som om jenta di rota for hun syntes det var deilig/opphissende. Virket ikke som om det var på lek. Spør jenta di hvor hun står.

virker som om hun liker det litt for godt, så du får si til hun at skal hun fortsette med det, så må du få lov til å rote rundt med venninnene hennes. hehe.

Var en som nevnte tidligere i tråden om at hvis hun er i tvil om hu er bifil, så skal hun få lov til å leke seg rundt uten at du skal bry deg. Dette syntes jeg blir feil. Da får hun gjøre det slutt og heller herje rundt som singel. Blir jo NESTEN som om du skal rote med andre venninner bare for å se om det er noe for deg... :p

Lenke til kommentar

En ting er å være bifil, en annen ting er å bli det.

Det kan jo ikke være kult om dama finner ut at hu er bifil, mens hun fortsatt er sammen med deg. Det viser jo at hun er åpen for å få følelser for andre personer, vel jeg mener ikke at noen skal stenge alle påvirkninger inne når man er i et forhold, men det er ikke morsomt når du kan sette disse ordene på det: "Dama har fått følelser for en annen person".

Uansett, saken mellom meg og jenta mi er løst. Masse krangling, prating og blanding av de to førstnevnte.

Jeg fant ut at jeg ikke måtte finne ut hva jeg tenkte ang. dette. Jeg måtte bare tolke følelsene mine. Jeg fant ut at tanken på dama sammen med ei annen ei, den er jo ikke dårlig. Så hvorfor så frustrert? -Jo vi hadde ikke snakket om det, jeg trudde ikke det kunne skje... Om vi hadde snakket om det på forhånd, så hadde det vært "piece of cake", men det var det ikke i denne situasjonen. Jeg beklaget meg litt, og sa neste gang... da får du jammen meg... -Ja gi meg litt skikkelige detaljer så jeg har noe å drømme om;)

Takker til de som har tatt meg seriøst, og kommet med seriøse svar. Takker til Dotten som tydeligvis har fjernet en del useriøse svar, og formidlet tydeligere det jeg nevnte ang. dette.

Tråden for min del kan gå videre, men diskusjonen om meg og mine følelser ønsker jeg avsluttet. Gjerne diskuter videre om saken, men ta for dere situasjonen generelt.

Lenke til kommentar

Jeg har en idè :)

Sent på kveld rapper du med deg begge, og flytter til et bortgjemt land. Der tar du de dem med deg inn i jungelen, og blir der resten av livet. De skal tjene deg, og tilfredsstille deg når det behøves, begge to, samtidig :) Det hadde jeg gjort, smart ikke sant?

:)

Neida, bare tullzor :) Ta å snakk med dama di, og nevn til henne at du ikke ser veldig positivt på hennes utskeielser. Og hvis det fortsetter, hva med og skjeie litt ut selv? Da forstår hun kanskje litt og holder kanskje opp. Men pass på å ikke gjør for mye lort, for du mister kanskje en du er glad i som drar fra deg :ohmy:

Lenke til kommentar

det kan gjøre er å stille henne i den posisjonen som du er i...spør om dette: "hva hadde du følt om eg hadde "rota" med en annen jente enn deg", la hun for tenkte på det. Kanskje hun ser på saken litt annerledes selv da!

Endret av toen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...