Gå til innhold

Hva skal jeg føle ang. at dama roter med jenter?

ViVentis

Anbefalte innlegg

altså, er jeg den eneste som ikke skjønner hva problemet er?

Ikke den eneste.

Jeg blir kun kåt av og se dama rote me andre damer, å hva så om hun føler en seksuell tiltrekning? Oddsene for trekant med to damer gikk plutselig til værs.

Nei sett deg tilbake og nyt showet, å vær glad det ikke er en kis hun roter med.

5248048[/snapback]

Akkurat! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis hun trodde at hun beveget seg innenfor de grensene som var tillatt, ville jeg ikke kalt det for utroskap. Men det er vel egentlig ikke det det handler om? Du hadde delte følelser om det etterpå. Det tyder vel på at du ikke likte det noe særlig. Hvorfor spør du hva andre mener om saken? Det spiller vel ingen rolle hva andre føler. Det er ditt forhold og dine følelser. Hvis noe ikke føles riktig for deg, så føles det ikke riktig for deg. Hvis du ikke vil at jenta di skal holde på slik, så sier du i fra om det til henne. La henne forstå at du ikke bærer nag, men at det ikke bør gjenta seg.

At hun blir litt furt fordi hun mener at du har sagt at hun har vært utro, kan være en slags forsvarsmetode. Innerst inne føler hun kanskje at hun har gjort noe galt. Egentlig så visste hun kanskje helt fra starten av at dette var forbudte marker. Ellers så hadde hun kanskje bare bedt om unnskyldning og sagt at hun aldri skulle gjøre noe slik igjen?

Lenke til kommentar
Hehe, ble litt morsom denne. Jeg har jo snakket med dama, jeg har sagt at jeg ikke vet hvor følelsene mine er ang. dette. Det endte jo opp med en stor krangel der hun bla. påsto at jeg sa hun var utro osv... Jeg sa jo ikke det, jeg må jo finne det ut selv. Men jeg vil gjerne høre mer fra dere, selv om dere bare er en gjeng "kåte datafolk" ;p

Hun har jo klint med andre mens jeg har vært der, har jo ikke reagert på det, så jeg vil vel kansje ikke gå så langt som å kalle det utroskap. Men dette var jo to jenter alene som gikk ganske langt egentlig. Jeg vet at jenta er 100% til å stole på, og aldri vil såre meg med vilje... Men jeg må jo få lov til å reagere? -Det er jo bare en naturlig følelse.

Vanskelig å komme med omvendt situasjon eksempler også, siden jeg er gutt, det blir liksom en annen ting.

Litt vanskelig situasjon dette her, uansett så skaper det jeg sier til henne større situasjoner... Men jenter er jenter.

Kan noen her med handa på hjertet si at de ikke hadde reagert på noe sånt, bortsett fra "kåte datafolk" som er ute etter trekant?

Dette er jo såklart ikke slutten på forholdet... Men jeg kan si at jeg tar det ganske negativt. Jenter gjør jo slike ting oftest pga. oppmerksomhet fra gutta, men her var det jo bare de to på egen hånd. :hmm: For alt jeg vet, kunne det ha gått ganske langt også.

Jeg er ikke ute etter å høre deres meninger så jeg kan slenge det i trynet på henne, følelsene mine vil jeg finne ut av selv. Men det er av interesse å se hva folk generelt syns om slike ting.

5249079[/snapback]

Jeg syns egentlig du takla hele situasjonen ganske greit, selv om det ble en stor krangel. Virker som du har vært veldig ærlig og åpen rundt hva du mener, (og hva du ikke helt vet om du mener) om saken.

Selv så har jeg én eks som ikke syns det var ok, men det var nok mer pga problemene i forholdet vårt, og usikkerheten han hadde rundt seg selv.

Også har jeg én annen eks som var motsatt og så på det på den måten at en jente kunne gi meg noe som han uansett ikke kunne, og det var ikke noe problem for han sånn sett. Han hadde også en helt annet selvtillit og var aldri usikker på seg selv eller meg.

Jeg mener at respekt og kommunikasjon er helt sentralt når det kommer til dette temaet, det er viktig for (i dette tilfellet) gutten å være helt ærlig om hvor grensene går, og tydelig på det. Det hjelper verken han eller henne å si at det er greit fordi f.eks visse gutter på et dataforum mener at det burde være det :p

Og hvis det skal fungere at hun kan gjøre sånne ting med venninner f.eks så er helt nødvendig og alltid være åpen og ærlig om det, og ha klarlagt i hvilke situasjoner det er greit og hvilke det ikke er greit. (F.eks så er det tydeligvis noen som syns det er greit at dama kliner med andre så lenge man ser hva som skjer, for andre er det greit at de forsvinner for en kort stund.. osv.)

For min egen del kan jeg si at jeg vet med meg selv at det ikke er noen som helst fare for min kjæreste om jeg roter med ei jente, og jeg kjenner ærlig talt ikke til noen jenter som har vært særlig annerledes der. Men som sagt, det spiller ingen rolle fordi jeg respekterer det hvis min kjæreste ikke syns det er ok.

Lenke til kommentar

Hmm.. Høres ut som din jente drikker ALT for mye, eller så drikker hun for mye og er i tillegg er bifil. Personlig syntes jeg utroskap er uaseptabelt, uansett hvilke kjønn du er utro med!.. Hadde min kjæreste gjort det med en gutt hadde de fleste reagert. Men siden det er en jente som er utro med en annen jente så er det ikke så gale..? Akkuratt det skjønner jeg ikke. Seff legger dette inlegget opp til mange "trekant fleipe spøker"... Mene, tenkte no jeg skulle skrive et seriøst et siden det virket ut som det var det du ville ha. Det virker no ikke ut som du syntes dette er alt for kjekt at damen din gjør dette. Mitt eneste råd er vel : Snakk med henne!

Lenke til kommentar

Ja... enig med deg der...

Men isje bland skikkelig utroskap med å bare klinka med noen når man er litt "bedugga" :p

Jeg føler at det hadde vært verre viss hun hadde en type på si som hun sov hos og møtte... til middag.. kino.. samme liksom.. verre det..

Rote.. hørt om det eller ?.. definisjonen på å rote.. er at det ikke er følelser involvert..

Men godt mulig.. hun.. tja at det ligger noe dypere... :shrug:

Lenke til kommentar
definisjonen på å rote.. er at det ikke er følelser involvert..

5251848[/snapback]

Det eg lurer på er kor du fant ordet rote definert seksuelt. :p

5251876[/snapback]

Lege... som hadde svart noen spørsmål fra noen fjortiser... ;)

Men når eg tenker meg om... viss den "jenta".. eg har i tankene nå hadde vært sammen med meg å rota med noen jenter på fest.. så hadde jeg blitt dypt såret å skuffa... isje sint.. bare veldig såret egentlig...

Lenke til kommentar

Vel.. grenser for hva utroskap er, er forskjellig fra

par til par. Det viktigste er kanskje at man har avklart

sammen hva man definerer som utroskap.

I ditt tilfelle så virker det som om du innerst inne

mener hun har vært utro, spes siden du skriver inn her og

virker veldig usikker. Dama di, føler kanskje det samme, siden hun

reagerer med å bli så sint når du konfronterer henne med det.

Men håper uansett det ordner seg for dere :)

Lenke til kommentar
Hmm.. Høres ut som din jente drikker ALT for mye, eller så drikker hun for mye og er i tillegg er bifil.

5251162[/snapback]

Sikker på at du ikke har sett for dypt ned i glasset?

5254574[/snapback]

Notat til meg selv : Liker ikke LarsP...

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar

Seriøst, slapp av! Har selv en dame som lurer litt på det samme! Det gjelder bare å være støttende og snakke med henne. So fu**ing what om hun er bifil? Det har ingenting med deg å gjøre! Det handler bare om at du skal la henne få finne seg selv og støtte henne hele veien.

Men om hun ikke har fortalt om noe sånt eller nekter plent at hun er det minste bifil, så må du sette henne på plass! Et forhold handler om tillitt og dere skal fortelle hverandre såsi alt, ihvertfall slike ting!

Edit: Det kan jo hende hun er biseksuell også. Da har du ihvertfall ingenting å være redd for! Om ikke den andre dama er bedre i senga enn du da! :tease:

Hovedpoenget: La henne finne ut selv. Dette handler om henne og hva hun føler, uten at du skal la dine følelser blande seg med hennes og hennes samvittighet. Hun trenger ikke å ha dårlig samvittighet eller noe, ihvertfall ikke ovenfor deg. Om hun er glad i deg, så er hun glad i deg. Punktum.

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

Klin med ei jente du også..

ho klinte med ei, så hvorfor skal ikke du få lov.. er jo bare litt uskyldig morro..

nei seriøst, fortalte ho det selv? eller prøvde ho å "disse det ned" hvis ho var helt ærlig å sa det med en gang så er det en ting. hvis ikke er det å være utro!

Lenke til kommentar

Hun har ikke vært utro. Utroskap er om hun bryter din tillit. Når du selv har vært der når hun roter med andre og samtykket dette, så bryter hun ingen grenser som du har satt.

Angående hva du bør sette som grense, vel sett den med det du føler er komfortabelt. Om du ikke bryr deg særlig om hun roter med andre jenter, så er det lite poeng i å sette en grense der.

Men når du lager en tråd om det kan det være en pekepinn på at dette plager deg litt. Du bør snakke med henne og se om dere kommer til enighet om hvor grensen går.

Du kan prøve å sette grensen selv, men da er det ikke sikkert hun samtykker og tar hatten sin og går ;)

Kommunikasjon er nøkkelen.

Ellers (Med moderatorhatt på): Når trådstarter påpeker at han ikke vil ha kommentarer som "trekant" o.l, så hold dere for god til å komme med akkurat slike innlegg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...