Gå til innhold

Hva skal jeg føle ang. at dama roter med jenter?

ViVentis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal jeg føle ang. at dama roter med jenter?

Det er vel noe du selv må avgjøre. Om du ikke vil at henne skal gå så langt med andre jenter så må du fortelle henne det. Om det egentlig ikke er så farlig, men bare vil sette et eksempel for å hindre overtramp så kan du si at hun ikke skal gå lengre med andre jenter enn det du kan med jenter. Om hun har lov til å rote med andre jenter så må du få lov til å rote med andre jenter.

Lenke til kommentar
Hehe, morsom tråd, men dette er noe du burde ordne opp selv, istedenfor å spørre kåte datafolk

5248661[/snapback]

Hahaha håper ikke "kåte datafolk" er rettet mot oss alle som har skrevet inn no her?=p

LarsPervo/Pedo ligger på plass #1 såfall!

Endret av _Daniel_
Lenke til kommentar

Hehe, ble litt morsom denne. Jeg har jo snakket med dama, jeg har sagt at jeg ikke vet hvor følelsene mine er ang. dette. Det endte jo opp med en stor krangel der hun bla. påsto at jeg sa hun var utro osv... Jeg sa jo ikke det, jeg må jo finne det ut selv. Men jeg vil gjerne høre mer fra dere, selv om dere bare er en gjeng "kåte datafolk" ;p

Hun har jo klint med andre mens jeg har vært der, har jo ikke reagert på det, så jeg vil vel kansje ikke gå så langt som å kalle det utroskap. Men dette var jo to jenter alene som gikk ganske langt egentlig. Jeg vet at jenta er 100% til å stole på, og aldri vil såre meg med vilje... Men jeg må jo få lov til å reagere? -Det er jo bare en naturlig følelse.

Vanskelig å komme med omvendt situasjon eksempler også, siden jeg er gutt, det blir liksom en annen ting.

Litt vanskelig situasjon dette her, uansett så skaper det jeg sier til henne større situasjoner... Men jenter er jenter.

Kan noen her med handa på hjertet si at de ikke hadde reagert på noe sånt, bortsett fra "kåte datafolk" som er ute etter trekant?

Dette er jo såklart ikke slutten på forholdet... Men jeg kan si at jeg tar det ganske negativt. Jenter gjør jo slike ting oftest pga. oppmerksomhet fra gutta, men her var det jo bare de to på egen hånd. :hmm: For alt jeg vet, kunne det ha gått ganske langt også.

Jeg er ikke ute etter å høre deres meninger så jeg kan slenge det i trynet på henne, følelsene mine vil jeg finne ut av selv. Men det er av interesse å se hva folk generelt syns om slike ting.

Lenke til kommentar
Kan noen her med handa på hjertet si at de ikke hadde reagert på noe sånt, bortsett fra "kåte datafolk" som er ute etter trekant?

5249079[/snapback]

Jeg har kjæreste og hun får kose så mye hun vil på sine venninner. :)

5249373[/snapback]

Hva er det som får deg til å se sammenhengen mellom datafolk og trekant? Jeg tror det er noe også vanlige mennesker som ikke henger på hw kan sette pris på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg hadde tatt en alvorsprat med dama. Hun er ikke direkte utro, men det er ikke langt i fra. Hvis du ikke liker det, så sier du det til henne og da bør hun respektere det. Du bør heller ikke ha trekant hvis du blir sjalu om hun gyver løs på en annen jente.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...