Sidious Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Eau de toilette, eller parfymer for menn, hva de nå enn kalles...har dere noen å anbefale? Tenkte jeg skulle kjøpe meg Hugo Boss - Energise til jul Har lyst å høre om det finnes noen andre virkelig gode parfymer (selv om det er veldig individuelt hva som er godt da...). Spytt ut, folkens! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Trasker rundt med Tom Prune - Golden Wood For Man Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hugo Boss - Energise har jeg brukt siden august nå. Syns den lukter bra, og holder svettelukten vekke MEGET bra ! Var på Gardermoen idag og kjøpe meg Hugo Boss - Soul. Syns den luktet skikkelig bra og minner faktisk litt om Hugo Boss - Dark Blue. Kanskje litt mildere. Ellers er det vel bare å ta å stikke på nermeste parfymeri butikk og sjekke ut hva du liker. Btw. Hugo Boss - Darkblue koster kun 129,- Og, hvis noen tror at parfymeri butikken på Gardermoen er dyr, så tro om igjen. De kjører vel Tax-free priser der. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hugo Boss Tommy Hilfiger Armani Calvin Klein Der har du sikre vinnere. Ta med deg en venninne på et parfymeri, og test ut diverse sorter. Slår aldri feil. Akkurat nå bruker jeg Tommy Hilfiger: Summer. Den er kos. <3 Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Davidoff - Cool Water Armani - Black Code Tommy Hilfiger Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 En lukt jeg har fått mange tilbakemeldinger på er Lacoste Pour Homme (Sølvgrått - karbonmønster. Hatt denne i 2 år nå så ikke ny, men fortsatt veldig digg. En kompis hadde denne på et julebord en gang. Damene gikk berserk. Ei kom å lukte. Plutselig var resten av damene i lokalet rundt han. Sa han at jeg var den som anbefalte at han skulle kjøpe denne... nei det gjorde han ikke den sniken. Har også Hugo Boss Soul og liker den veldig godt. Ikke hørt noe negativt om den heller. Den er kanskje ikke så bra å ta bort "sur gamp" lukt som kan komme etter ett par timer på dansegulvet, men ingen har flykta i panikk enda. Den Davidoff Cool Water er også en klassiker, men kanskje litt mere for eldre gubber? Du kommer også langt hos damene med Gaultier Le Male (Blå torso flaske). Lykke til. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Fint med forslag...fortsett med det Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Jeg liker Burberry - Brit og Chic - for men. Dior Homme's nye er også deilig EDIT: dvs. Homme's NYESTE, hehe Endret 3. desember 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Med mindre trådstarter har et unaturlig stort behov for å lukte akkurat det samme som samtlige andre ville jeg holdt god avstand fra Hugo Boss (kun de vanligste, selvfølgelig), Davidoff Cool Water, Jean Paul Gaultier Le Male, Tommy Hilfiger og diverse andre varianter. Dior Hommes siste er, som MagnusW nevnte, av de bedre av de som har kommet i det siste, og skal ikke være helt umulig å få tak i heller. Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Van Gils den beste manne parymen som finnes:) EDIT: fcuk og, men det er mest fordi typen min har den... men den er og meget bra Endret 3. desember 2005 av trallulei Lenke til kommentar
baremegigjen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Christian Dior - Higher Energy er en slager (har jeg erfart). Ikke den mest utbredte, og det viser seg å være en god ting! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Lacoste Red Armani Black Code, og til slutt, men ikke minst, den beste: Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har selv pr i dag Boss Elements Aqua Bilde: Jean Paul lukter godt, men er standard hos alle. Lacoste Pour Homme lujter også veldig godt synes jeg. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Netshops anyone? 5248459[/snapback] Ja, faktisk, men det var dårlig utvalg der. Nettbutikk Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Van Gils, eller Paco Rabanne hvis du skal sikre arven fra gamle tanter Edit: Lagt til komma, ikke undervurdere kommaets betydning. Endret 4. desember 2005 av el-asso Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hmm, kanskje man skulle prøvd Lacoste Pour Homme en gang. Andre med erfaringer ang denne? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Dior Hommes siste er, som MagnusW nevnte, av de bedre av de som har kommet i det siste, og skal ikke være helt umulig å få tak i heller. 5248121[/snapback] Heilt sant. Nydelig duft. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Personlig så liker jeg ikke van gils. Noen nevnte noe med netshops: Er det ikke lurt å teste ut lukten før dere kjøper noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå