Gå til innhold

Eau de toilette for menn

Sidious

Anbefalte innlegg

Eau de toilette, eller parfymer for menn, hva de nå enn kalles...har dere noen å anbefale? Tenkte jeg skulle kjøpe meg Hugo Boss - Energise til jul :) Har lyst å høre om det finnes noen andre virkelig gode parfymer (selv om det er veldig individuelt hva som er godt da...).

Spytt ut, folkens!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hugo Boss - Energise har jeg brukt siden august nå. Syns den lukter bra, og holder svettelukten vekke MEGET bra !

Var på Gardermoen idag og kjøpe meg Hugo Boss - Soul. Syns den luktet skikkelig bra og minner faktisk litt om Hugo Boss - Dark Blue. Kanskje litt mildere.

Ellers er det vel bare å ta å stikke på nermeste parfymeri butikk og sjekke ut hva du liker.

Btw. Hugo Boss - Darkblue koster kun 129,-

Og, hvis noen tror at parfymeri butikken på Gardermoen er dyr, så tro om igjen. De kjører vel Tax-free priser der.

Lenke til kommentar

En lukt jeg har fått mange tilbakemeldinger på er Lacoste Pour Homme (Sølvgrått - karbonmønster. Hatt denne i 2 år nå så ikke ny, men fortsatt veldig digg. En kompis hadde denne på et julebord en gang. Damene gikk berserk. Ei kom å lukte. Plutselig var resten av damene i lokalet rundt han. Sa han at jeg var den som anbefalte at han skulle kjøpe denne... nei det gjorde han ikke den sniken.

Har også Hugo Boss Soul og liker den veldig godt. Ikke hørt noe negativt om den heller. Den er kanskje ikke så bra å ta bort "sur gamp" lukt som kan komme etter ett par timer på dansegulvet, men ingen har flykta i panikk enda.

Den Davidoff Cool Water er også en klassiker, men kanskje litt mere for eldre gubber?

Du kommer også langt hos damene med Gaultier Le Male (Blå torso flaske).

Lykke til.

Lenke til kommentar

Med mindre trådstarter har et unaturlig stort behov for å lukte akkurat det samme som samtlige andre ville jeg holdt god avstand fra Hugo Boss (kun de vanligste, selvfølgelig), Davidoff Cool Water, Jean Paul Gaultier Le Male, Tommy Hilfiger og diverse andre varianter.

Dior Hommes siste er, som MagnusW nevnte, av de bedre av de som har kommet i det siste, og skal ikke være helt umulig å få tak i heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...