phun-ky Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 jeg bruker awstats, modlogan og webalizer + eget hemmesnekra. noen som har erfaringer med modlogan? Lenke til kommentar
phex Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Webalizer og awstats rapporterer ganske annerledes tall (jeg har sammenlignet disse direkte for samme nettsteder).Men webalizer (og til dels awstats) er såpass godt i bruk at tallene gir en viss pekepinn på hvor mange besøkende du har. Så du mener jeg bør gå for webalizer (at det er mer korrekt enn awstats)? For priser som starter på 1kr pr måned (noe som er en helt latterlig pris) kan man kanskje ikke forvente så mye.Jeg ville spurt om de kunne lagt inn webalizer, bare klage over at de ikke har noe statistikkverktøy. Ok, skal sende en mail til dem. Men hvis de ikke legger inn webalizer eller awstats, kan jeg ikke gjøre det selv? Eller er webalizer og awstats kun for hosting firmaer? Skjønner ikke helt Takk! Lenke til kommentar
phex Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Fikk svar fra Cliche: Hei Phex Nei det kan vi desværre ikke, vi installere ikke programmer på serveren. Venlig hilsen Support Jaja, ingen som har noe svar til min forrige post? Tusen takk Lenke til kommentar
phex Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Bump Hadde vært kjekt med svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå