mobilfreek Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 jaaja vet ikke helt hvor jeg skal poste dette men tror kanskje noen på forumet vet det... har kjøpt noe på ebay og etterpå sier selgeren at han ikke husker passordet osv så sier han: try to cancel the money you sendt. vet noen hvordan jeg canceler det. vill ikke tape penger på noe jeg ikke har fått . btw dette er via paypal Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Man kan ikke cancelere penger man har sendt. Pengene er sendt umiddelbart. Jeg ville tatt kontakt med PayPal og høre hva de har å si. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 er snakk ok $185. så vill ikke miste så mye penger.. går det ann og andmelde han til paypal og få erstatning? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 er snakk ok $185. så vill ikke miste så mye penger.. går det ann og andmelde han til paypal og få erstatning? 5247471[/snapback] Du trenger ikke anmelde ham. Hvorfor kjøper du en vare av så stor verdi av en helt amatør ebay-bruker? Kontakt PayPal så får du nok pengene tilbake. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 fannt det ut nå fyren jeg kjøpte det av sa at jeg kan ringe banken og få betalingen avslått Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 noen som vet mastercard sitt nummer? nødnummeret på siden er bugga Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 jeg kan ikke nødnummeret, men du må kontakte paypal. De har en garantiordnong som skal sikre deg pengene tilbake. Om du konntakter dem raskt nok så kan de kanskje sperre beløpet. Jeg har en mistanke om at ebayselgeren prøver å lure deg. Har han mistet paypalkontoen eller ebaykontoen? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Haha. Når det gjelder PayPal kan du vel bare se langt etter de pengene, desverre. Kontakt heller kortselskapet. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Haha. Når det gjelder PayPal kan du vel bare se langt etter de pengene, desverre. Kontakt heller kortselskapet. 5253629[/snapback] På hvilket grunnlag kan du si det? PayPal er jo i likehet med et kortselskap et seriøst firma. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Haha. Når det gjelder PayPal kan du vel bare se langt etter de pengene, desverre. Kontakt heller kortselskapet.5253629[/snapback] På hvilket grunnlag kan du si det? PayPal er jo i likehet med et kortselskap et seriøst firma.5259608[/snapback] Nåja, du må ikke ta det for gitt at de er seriøse bare fordi de er store. Det er ikke alle som er like fornøyde med Paypal. "Det funker til det går til helvete" er vist en gjenganger: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=480471 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=310400 Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Haha. Når det gjelder PayPal kan du vel bare se langt etter de pengene, desverre. Kontakt heller kortselskapet. 5253629[/snapback] På hvilket grunnlag kan du si det? PayPal er jo i likehet med et kortselskap et seriøst firma. 5259608[/snapback] www.paypalsucks.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå