Simma89 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei. Jeg har online mail.. og før jeg formaterte pcen var det bare å gå inn på internett explorer og trykke på e-post ikonet der.. men når jeg går inn der nå kommer jeg inn på ouylook, men jeg er ikke inne på mine mail.. noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
knert Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Du bruker ikke outlook når du har online mail. hvor har du mail? hotmail? gmail? start? yahoo? etc.. uansett.. gå inn på hjemmesiden til de du har mail hos og skriv inn mail adressen din og passordet ditt der. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 jeg har online mail og brukte outlook før... Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Mener du http://www.online.no mail? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Du må legge inn e-post kontoen din med brukernavn og passord i Outlook, samt serverne de bruker. E-postserver: POP3: pop.online.no SMTP: smtp.online.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå