The Norwegian Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Vet at denne hører hjemme i sticky men jeg ville at den skulle komme fram... Who is leeroy jenkins? Hvor dum går det an å bli? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Har hørt noen nevne noe om en eller annen Leeroy en gang, en som brakte crewet sitt ut i masse trøbbel, men det er bare på slump. Hvordan i H* skal en vanlig person vite hvem han er? Azeroth sa meg mer, for WCIII:FC har jeg spilt en del. Er det et poeng her, eller er det bare et forsøk på humor som feilet katastrofalt? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Har hørt noen nevne noe om en eller annen Leeroy en gang, en som brakte crewet sitt ut i masse trøbbel, men det er bare på slump.Hvordan i H* skal en vanlig person vite hvem han er? Azeroth sa meg mer, for WCIII:FC har jeg spilt en del. Er det et poeng her, eller er det bare et forsøk på humor som feilet katastrofalt? 5247452[/snapback] At et offisielt såørreprogram har et hint fra en tullevideo om streifer om på nette!! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Trodde det var laget for å være morsomt, jeg Uansett var det jo ungdommer der, en viss sjanse for at en av dem var så heldi gå faktisk spille det spillet. Azeroth burde hvertfall si dem noe Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 http://www.spikedhumor.com/articles/8185/L...n_Jeopardy.html haha Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 http://www.spikedhumor.com/articles/8185/L...n_Jeopardy.html haha 5262146[/snapback] Hva er vitsen med å poste samme video? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Og hva er vitsen med å lage egen tråd når du vet om sticky? Er enig i at noen klipp skiller seg ut og fortjener egen tråd. Men har sett deg skrive "åå når skal folk lære seg og bruke den faens stickyn!!" I minst en av de trådene hvor folk som vet om sticky har postet video i egen tråd. Skjønner ikke helt tankegangen din. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Og hva er vitsen med å lage egen tråd når du vet om sticky? Er enig i at noen klipp skiller seg ut og fortjener egen tråd. Men har sett deg skrive "åå når skal folk lære seg og bruke den faens stickyn!!" I minst en av de trådene hvor folk som vet om sticky har postet video i egen tråd. Skjønner ikke helt tankegangen din. 5264426[/snapback] Synd for deg! Jeg ville at denen skulle nå fram til folket, noe den kanskje ikke hadde i sticky! Andre folk som har laget tråder om filmer jeg synes ikke var noe spesielle, og der svarte jeg slik! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg syns ikke din var noe spesiell, ser du meg rope ut at den er feilpostet osv? NEI Du sitter ikke på tronen på dette forumet, er ikke du som bestemmer hva som skal aksepteres og ikke. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg syns ikke din var noe spesiell, ser du meg rope ut at den er feilpostet osv? NEI Du sitter ikke på tronen på dette forumet, er ikke du som bestemmer hva som skal aksepteres og ikke. 5264462[/snapback] Sa jeg det? Jeg bare sier det jeg mener! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Nei du har ikke sagt det, men når du går rundt og sier til andre klipp DU ikke finner spesielle at de er på feil plass men når noe DU mener fortjener egen post så er det helt greit så får man en følelse av at DU trur du bestemmer hva som er verdt å ha egen post for. Er 70tusen medlemer på forumet, det betyr mange tusen forskjellige smaker. Ikke bare din. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Nei du har ikke sagt det, men når du går rundt og sier til andre klipp DU ikke finner spesielle at de er på feil plass men når noe DU mener fortjener egen post så er det helt greit så får man en følelse av at DU trur du bestemmer hva som er verdt å ha egen post for. Er 70tusen medlemer på forumet, det betyr mange tusen forskjellige smaker. Ikke bare din. 5264508[/snapback] Rapporter denne da hvis du er så kritisk da! Kunne gjort det med en gang så hadde vi sluppet dette! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Som jeg har sagt tidligere så aksepterer jeg at du syns denne trengte egen post, og lar derfor være å klage og rapportere selv om jeg ikke likte den. Jeg ville bare få frem det med at det er ikke du som bestemmer hva som fortjener egen tråd. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Som jeg har sagt tidligere så aksepterer jeg at du syns denne trengte egen post, og lar derfor være å klage og rapportere selv om jeg ikke likte den. Jeg ville bare få frem det med at det er ikke du som bestemmer hva som fortjener egen tråd. 5264523[/snapback] Jeg bare lagde den! En moddis hadde stengt denne for lenge siden hvis han kunne! Lenke til kommentar
silentb Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 leroy jenkins filmen er fake... det vet alle som er lvl 60 og har gått UBRS i WoW.... men god ide.. jeg lo godt når jeg var lvl 48 å så den... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 http://www.scottwills.co.uk/flash/teamwork/teamwork.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå