phex Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hvordan kan jeg gjøre sånn at andre ikke kan gå inn på siden min og bare markere linkene på siden min og taste Ctrl + C og så legge inn alle linkene på sin egen side? Må vel være en måtte jeg kan "beskytte" hele arbeidet jeg har hatt med å samle sammen alle linkene? Takk Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Du kan bruke javascript, men du vil uansett ikke fjerne muligheten, bare gjøre det vanskeligere. Så lenge du har sendt linkene til brukeren, har du liten sjanse til kontroll. Siden du ikke kan kalle linkene for åndsverk, kan du ikke beskylde folk for plagiering heller, men en advarsel skader jo ikke Lenke til kommentar
phex Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Du kan bruke javascript, men du vil uansett ikke fjerne muligheten, bare gjøre det vanskeligere. Så lenge du har sendt linkene til brukeren, har du liten sjanse til kontroll. Siden du ikke kan kalle linkene for åndsverk, kan du ikke beskylde folk for plagiering heller, men en advarsel skader jo ikke 5247406[/snapback] Ok, takk. Et nytt spørsmål: Hvordan kan jeg finne ut hvor mange som har klikket på hver enkel link? F. eks. at jeg kan se at 328 har klikket på hw.no, 241 har klikket på google.com, osv? Nok en gang, takk! Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 forslag til ling: www.dinside.no/linksamling.php?redirect=www.annensside.no/ Så lar du PHP øke besøktellerverien på linken og sende en HTTP header til klienten (brukeren) som sender webleseren videre til den ønskede siden. Lenke til kommentar
phex Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 forslag til ling: www.dinside.no/linksamling.php?redirect=www.annensside.no/ Så lar du PHP øke besøktellerverien på linken og sende en HTTP header til klienten (brukeren) som sender webleseren videre til den ønskede siden. 5247512[/snapback] Takk skal du ha, men skjønte desverre ikke så mye av det du sa. Gidder du å forklare det nærmere på en litt enklere måte? Er nemlig ganske ny innen webutvikling, men ikke helt da Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 På www.sindrem.com mener jeg du finner en fyldig forklaring. Lenke til kommentar
phex Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) På www.sindrem.com mener jeg du finner en fyldig forklaring. 5247717[/snapback] Har lett litt rundt på sindrem.com (veldig nyttig side forresten ), men enda ikke funnet artikkelen du mener fins. Gidder noen å hjelpe meg å finne den? Endret 4. desember 2005 av phex Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Du kan skrive header("Location: $_GET['redirect']") for å videresende dem til linken når du skriver link på den måten. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 http://www.t-w-tsiden.com/index.php?side=phpscripts var den rette plassen. twtcounter. Er så lenge siden jeg har brukt de sidene at jeg roter dem sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå