ALI Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg har kjøpt meg en Zen Micro 6GB. Kjøpte den på mandag. Har lagt inn sanger og sånt, men den er en del tregere enn min gamle micro(5GB) som hadde en feil med hodetelefon kontakten. Oppstart tiden varierer veldig, hvis jeg ikke har brukt den på en stund, tar det en liten evighet å slå på. Hvis jeg nettopp har brukt den så starter den nesten med en gang, som på min gamle Micro. Kan det være firmware feil? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Du kunne jo teste å oppgradere firmware da. Lenke til kommentar
ALI Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Har prøvd, ser ikke ut til å virke:( Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Du kunne jo teste å oppgradere firmware da. 5247537[/snapback] hvordan er det man gjør det? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Du laster ned firmware fra produsentens hjemme side og følger innstruksene som står på siden... Det er ikke være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå