Pec Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei. Grunnet problemer med mitt gamle Speedtouch 510i modem gikk jeg til innkjøp av en Billion 7202G. Modem/ruter Jeg har Bluecom som ISP og IPtelefoni fra samme leverandør. Etter at jeg installerte ruteren fra Bluecom får jeg ikke Ip telefonen til å fungere. Iptelefonadapteret (Zyxel prestige 2002)skal i utgangspunktet sitte mellom modem og Ruter, men dette lar seg ikke gjøre når jeg har modem og ruter i samme boks..... Er det noen porter jeg kan åpne for å få dette til å fungere? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 VOIP-adapteret bruker PPPoE så har du mulighet vor PPPoE-passtrough på denne boksen? Lenke til kommentar
Pec Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 VOIP-adapteret bruker PPPoE så har du mulighet vor PPPoE-passtrough på denne boksen? 5247330[/snapback] Tja, det var det da.. Finner ikke noe info om dette i manualen. Føler meg på tynn is nå. Link til manualen Manual Lenke til kommentar
Pec Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Sliter forsatt her. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Sliter forsatt her. Noen som kan hjelpe? 5251456[/snapback] Finner du ikke noe om dette i manualen så er det nok ikke mulig og bruke bluephone med denne kombisaken. Lenke til kommentar
pine Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det er veldig veldig få billige modem\routere som har konfig per port. Har ikke sett en eneste så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå