Shikaru Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg har ATI Radeon 9800 XT (128mb) skjermkort. etter jeg formaterte osv innstallerte jeg den nyeste driveren. Det gjorde at jeg fikk fpsdrop i cs blandt annet. Hørte av en at de nyeste driverne til ATI™ på service pack 2 kan gjøre et eller annet som gjør at man får fpsdrop i cs. Derfor prøvde jeg meg med et par gamle drivere. Det blei litt bedre og bedre. Nå får jeg knapt Fpsdrop i cs under smoke, men får en choke på opptil 100 veldig ofte. Jeg merker ikke noe til det, men lurte på om noen kunne si meg hvilken driver dere har/eventuellt om dere visste om en god driver som kanskje kunne fikset det? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 De par siste Catalyst driverene krever .NET Framework. Har du installert denne? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Har installert .net Framework ja. oppdaterte no greier tidliggere i dag også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 prøv med omegadriverne du. www.omegadrivers.net Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Sorry for litt bumping. Men jeg prøvde ut en omegadriver. Ingen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå