Dozer_ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Heisann, jeg har nettopp annskaffet meg litt ny hw, så alt i alt har jeg dette: -MSI KT4V-L -AMD Athlon XP2500+ -2x Crucial 512mb DDR -XFX Geforce 6800XT -1x WDC 120gb hdd -1x Maxtor Diamond 200gb hdd -MSI dvd-spiller -Phillips cd-spiller/brenner (nokså gammel) -2x kabinett vifter Alt dette kjører på min 300W PSU som kom med Chieftec kabinettet mitt. Ved vanlig bruk så fungerer dette fint, men etter at jeg kjøpte skjermkortet, 1x 512mb minnebrikke og maxtor disken, så vil ikke BF2 spille lengre... Hver gang jeg kommer inn i spillet svartner skjermen og etter kort tid restarter pc'en. Etter litt leting frem og tilbake er jeg kommet frem til at det enten må være PSU'en som ikke takler det, eller så klarer Geforce-kortet av en eller annen grunne å kjøre spillet. Hva har dere som kan litt om dette å si? Er det utelukkende PSU? I så fall, noen gode idèer til nye strømforsyninger til en billig penge? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Strømforsyningen er for svak. Kjøp for eksempel denne: Fortron/Source Strømforsyning ATX 400W 120mm Vifte, SATA, 20/24pin 549 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå