AieM Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei jeg kjøpte akkurat "AMD Athlon 64 X2 4400+" men det eller noe bruker 50% under spilling:S er det flere som har problemer med den samme prosessoren eller er det bare meg? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) I de fleste spill eller andre entrådede oppgaver vil total cpu bruk ligge rundt 50%. Dette er fordi spillet ikke kan utnytte mer en en kjerne. I fremtiden vil vi se flere spill som er flertrådet, det vil i enkelhet si at oppgavene deles i to, slik at hver kjerne kan jobbe med samme oppgave. Hvis du setter i gang noe annet cpu tungt samtidig som spillet vil du nok se at cpu bruken øker over de 50% du ser nå. Endret 3. desember 2005 av pcp160 Lenke til kommentar
AieM Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 var ikke det jeg lurte på da jeg trenger hjelp med å få det til å bruke mindre CPU siden det begynner å lagge etterhvert:S Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Hvis det lagger, så er det ikke det som er feilen. Hva ellers består maskinen din av? Endret 3. desember 2005 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå