Gå til innhold

Har noen returnert sin xbox 360?


kenthlar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det sitter en 3.2GHz CPU i Xbox 360, en såpass sprek prosessor produserer varme. Dette må da kjøles med vifter, og ja - de er ikke lydløse.

Men jeg har ikke merket noe til det, men sålangt har jeg ikke forsøkt å høre etter, at folk leverer tilbake pga. litt viftestøy er latterlig. Men flott for de som da kan kjøpe de som blir levert tilbake.

 

Lukter en god del impulskjøp egentlig, og virker som om ikke veldig mange visste hva de kom til å få, og forventa seg høyere oppløsning og bedre grafikk enn hva virkeligheten kan tilby.

5247587[/snapback]

 

Er ikke viftene som lager bråket men dvd-romen når man spiller.

Var ikke impulskjøp for min del ihvertfall, kjøpt alle konsoller på dag 1 siden Sega Saturn.

 

En kompis ringte akkurat forresten å fortalte at han skal levere sin tilbake også, maskinen hadde ripet opp spillet hans så det ikke virket lenger.

 

Syntes det hørte rart ut så sjekket litt online, men jo det ser ut som et ganske vanlig problem det også. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Er ikke viftene som lager bråket men dvd-romen når man spiller.

Var ikke impulskjøp for min del ihvertfall, kjøpt alle konsoller på dag 1 siden Sega Saturn.

 

En kompis ringte akkurat forresten å fortalte at han skal levere sin tilbake også, maskinen hadde ripet opp spillet hans så det ikke virket lenger.

 

Syntes det hørte rart ut så sjekket litt online, men jo det ser ut som et ganske vanlig problem det også.  :hmm:

5247631[/snapback]

Microsoft vil bytte både konsoll og spill dersom det har skjedd.

Jeg har forsøk å høre etter lyd når jeg har spilt PGR3 og PDZ, og har ikke mekret noe spesiellt, både på høykant og horisontale settings.

Vi spiller med moderat lyd, noe jeg ville trodd alle gjorde - lyden er jo halve spillopplevlsen.

Synes det er mange som leker fisefine her, egentlig - enten det, eller så er dette rom i besittelse av de eneste fire Xbox 360ene som funker aldeles utmerket. :roll:

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Det sitter en 3.2GHz CPU i Xbox 360, en såpass sprek prosessor produserer varme. Dette må da kjøles med vifter, og ja - de er ikke lydløse.

Men jeg har ikke merket noe til det, men sålangt har jeg ikke forsøkt å høre etter, at folk leverer tilbake pga. litt viftestøy er latterlig. Men flott for de som da kan kjøpe de som blir levert tilbake.

 

Lukter en god del impulskjøp egentlig, og virker som om ikke veldig mange visste hva de kom til å få, og forventa seg høyere oppløsning og bedre grafikk enn hva virkeligheten kan tilby.

5247587[/snapback]

 

trodde det var 3x 3.2 ghz kjerner? dvs... 9.6Ghz :dontgetit:

Lenke til kommentar
For det kommer vel sannsynligvis ikke flere spill som utnytter teknologien i denne boxen bedre enn de som er sluppet til nå, bare å få kvitta seg med maskinen fortest mulig så man ikke brenner inne med no søppel.

Håper du var sarkastisk

 

Skal jeg love deg at jeg var!

Lenke til kommentar
Hva i alle dager gjør det om den bråker? Har dere den stående på mens dere sover? Man hører jo ikke bråket mens man spiller!

 

Herregud, sære ass!

5247357[/snapback]

 

 

Om du bruker den som media center til bilder, musikk og film osv så vil denne støyen virke irriterende. Til et produkt som skal være "neste generasjon" holder dette ikke mål.

Lenke til kommentar
Jeg takker gamer forumet og ønsker ikke xbox 360 til julegave i år. Kjøper i februar neste år, som jeg egentlig hadde planlagt.

5249795[/snapback]

 

 

En fyr på serviseavdelingen på Lefdal sa at i mars kom med en moddet utgave som forhåpenligvis var kvitt støy :yes: Den som venter får se...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Jeg takker gamer forumet og ønsker ikke xbox 360 til julegave i år. Kjøper i februar neste år, som jeg egentlig hadde planlagt.

5249795[/snapback]

 

 

En fyr på serviseavdelingen på Lefdal sa at i mars kom med en moddet utgave som forhåpenligvis var kvitt støy :yes: Den som venter får se...

5249837[/snapback]

 

Jeg synes chip er litt risikabelt, du kan miste muligheten til å spille på XB LIVE. Noe jeg ikke tar sjangsen på før det er 100% sikker måte å ikke bli banna på.

Lenke til kommentar
Hva i alle dager gjør det om den bråker? Har dere den stående på mens dere sover? Man hører jo ikke bråket mens man spiller!

 

Herregud, sære ass!

5247357[/snapback]

 

 

Om du bruker den som media center til bilder, musikk og film osv så vil denne støyen virke irriterende. Til et produkt som skal være "neste generasjon" holder dette ikke mål.

5249696[/snapback]

Hva med å heller bare bruke pcen til media senter og hva med å bruke Konsollen til spill?

Lenke til kommentar
Bytt vifter da folkens! Det er da vel ikke så forbasket vanskelig å gjør...

5250175[/snapback]

 

Vel, når man kjøper et produkt til 2900kr (eller 3400kr) så forventer man at det skal være brukbart uten hørselsvern uten at man må fikse og ødelegge garantien, dustete forslag.

5250262[/snapback]

 

Åååå så enig :D

Lenke til kommentar
Bytt vifter da folkens! Det er da vel ikke så forbasket vanskelig å gjør...

5250175[/snapback]

 

Vel, når man kjøper et produkt til 2900kr (eller 3400kr) så forventer man at det skal være brukbart uten hørselsvern uten at man må fikse og ødelegge garantien, dustete forslag.

5250262[/snapback]

 

Hmm.. Glemte garantien, er så vand med pc, hvor jeg kans skifte vifte når jeg vil.. :blush:

 

Men det som virkelig er dustete er å sette seg ned å sipe over litt støy når en er så heldig å ha fått tak i konsollen. Barnesyktdommer er noe en må akseptere når en skal ha et produkt på lanseringsdagen. Både Ps2 og Xbox sine tidligste versjoner var tordenvær.

 

Edit: Dette var ikke ment til dere som vil bytte fordi konsollen ødlegger spillene ol.

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...