Gå til innhold

Har noen returnert sin xbox 360?

kenthlar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til alle dere som klager over at xbox360 lager riper på cdene.

I går skulle jeg montere PS2 slimmen min da den stod på å laste et spill, den fikk et ørliten puff.

Resultat? lasern gikk til helvete pga av den lille puffen.

Heldigvis hadde jeg en god del lasere liggende så fikk byttet den med en gang. Skal man først klage over elendig hardwere, så er det bare å klage på ps2 sin ivertfall.. Jeg spiller mest ps2 selv, men duverden for en elendig hardware de har på sine maskiner.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva du maser etter. Du sier 360 var en bra lansering, men eneste problemet er at Xboxen har freeze-problem? Vet du hva? Jeg gir egentlig en laange faen i om du har freeze.problemer. Det er 3 % xboxer som er defekte. Dette er nesten historisk lite for en elektronisk vare. Hva så om du er en av de tre av 100 som har fått en defekt vare? Skal jeg synest synd på deg? Eller skal jeg slå meg sammen med din svertekampanje mot MS fordi ALLE er defekte? Ja, for du føler vel at det er alle siden din ikke funker? Vel jeg har en nyhet til deg. Universet spinner ikke rundt deg heller! På tide at du våkner opp! Altså er det 97…jeg sier det igjen.. 97 andre som er fornøyde. For å si det slik så er sikkert noen av de 3 % pga feilbruk også! Det er essensielt for xboxen at den har fri tilgang til luft.

Så over til spillene. Her er det mye bra.. Ja til sammenligning med andre release-konsoller. PGR3 ble i nettavisen kalt for verdens beste bilspill. Tror den fikk 6 i dagbladet også.. Gamespot roste spillet osv.. Som nevnt over er der lang flere gode spill i denne langseringen dog ikke noen som markant skiller seg ut. For meg spiller det liten rolle. Ja og for mange andre også. Hva hadde det vel å si for de som kjøpte xbox i 2001 at Halo kom, om de ikke likte FPS? Det er mange som ikke liker det.

Ergo faller alle argumenter du prøver deg på i ekkel luktende fisk. Det lukter PS2 fanboy lang vei. Tviler nesten på at du har en xbox. Hadde du hatt det hadde du vært deprimert i en uke frem til MS hadde sendt deg en ny. GRATIS. Så hadde du vært glad som en lerke igjen og bare tenkt tilbake på den gangen DU var så uheldig å være en av de stakkarslige 3 % som endte med en defekt xbox 360..

5284725[/snapback]

Oj traff jeg et ømt punkt eller?

Om du i det hele tatt leser innleggene mine, så har jeg ALDRI hevdet at jeg eier en 360. Og om jeg da ikke eier en, hvordan kan universet spinne rundt meg? Jeg bryr meg jo midt i brunøyet! Alt jeg har gjort er å poste min mening om noe jeg mener er et uferdig og rusha produkt. Og jeg har poengtert feilene som har forekommet sålangt.

Når det gjelder PGR3, så tar jeg delvis tilbake det, der skrev jeg bare hva jeg hadde lest andre på dette forumet hadde sagt.. That is all..

Så til fanboy-kommenteringen.. Jeg vil si jeg er en PS-fanboy, ikke noe galt i det. Og jeg kommer til å være det en god stund fremover helt til Sony ikke klarer å levere lenger. Men som ekte xbox-fanboy så må vel du kjenne deg igjen i dette?

Lenke til kommentar
Å herre jemmeni da.. Igjen tilbake til lesing av alle poster, og ikke enkeltposter!

Jeg mener: utifra ting jeg selv har opplevd, blitt fortalt, og har lest, at 360 er et rusha produkt og kunne blitt bedre hadde MS testa det litt bedre.. THAT IS ALL..

Bedjises

5289353[/snapback]

Som du selv sier at du er en PS-fanboy, så kan vi vel egentlig ikke regne postene dine i xbox-tråder som annet enn ren trolling.

Du eier ikke en Xbox360, derfor har du ingen grunnlag for å uttrykke deg positivt eller negativt over ting ved den. Hvorfor gidder du å skrive inn i en Xbox-tråd når du som fanboy må gjøre absolut alt du kan for å prøve bevise deg selv om at produktet du er blindt forelsket i er best, og vi vet det? Tror du virkelig du vil bli tatt seriøst?

Lenke til kommentar
Blir gøy å se lanseringen til sony... den blir nok litt bedre, men så har de hatt et halvt år+++ lengre da når tiden kommer

5289352[/snapback]

De har et halvt år (eller mer) lengre, men så kommer det jo helt an på hvor i utviklingsprosessen av PS3 de er hen. Jeg tror det blir feil å anta at Sony kunne ha distribuert PS3 i dag med samme funksjonsnivå (og forsåvidt feilnivå) som Xbox 360, og at de nå bruker et halvt år på feilretting og produktforbedring (det kan virke som om enkelte PS-fanboys her på forumet innbiller seg det)... De er rett og slett seint ute, de har ikke klart målsetningen sin og har måttet forskyve lanseringen med mange måneder. De kommer nok til å tape markedsandeler på det. Hvor mye (om noe) vil vise seg i 2007.

Jeg for min del gleder meg til PS3 kommer og er spent på hvordan den blir. I mellomtiden er jeg veldig fornøyd med min Xbox 360, og vil helt sikkert være det etter at PS3 har kommet...

Lenke til kommentar
Som du selv sier at du er en PS-fanboy, så kan vi vel egentlig ikke regne postene dine i xbox-tråder som annet enn ren trolling.

Du eier ikke en Xbox360, derfor har du ingen grunnlag for å uttrykke deg positivt eller negativt over ting ved den. Hvorfor gidder du å skrive inn i en Xbox-tråd når du som fanboy må gjøre absolut alt du kan for å prøve bevise deg selv om at produktet du er blindt forelsket i er best, og vi vet det? Tror du virkelig du vil bli tatt seriøst?

5289881[/snapback]

Så fordi jeg ikke eier en 360 så har jeg ikke grunnlag for å utrykke en mening ovenfor en produkt jeg har prøvd, sett feile, og prøvd igjen? Så om jeg låner et spill og gjør meg opp en mening, vil ikke denne meningen være gyldig fordi det ikke er mitt spill? Skal vi da se bortifra alle tester på hw.no fordi de ikke EIER produktene, men får de tilsendt?

Jeg er en PS-fanboy i den grad at jeg liker PS'n best som underholdningsmaskin. Den gir MEG mest glede. Når det er sagt, så vil jeg jo få glede fra en xbox også, men for MEG så gjør det ikke samme nytten. Og så lenge mine meninger og argumenter er ment seriøst og ER seriøse så forventer jeg at et normalt menneske skal ta det seriøst. Om det blir for mye å forlange så beklager jeg!

Videre skjønner jeg ikke denne setningen i det hele tatt:

Hvorfor gidder du å skrive inn i en Xbox-tråd når du som fanboy må gjøre absolut alt du kan for å prøve bevise deg selv om at produktet du er blindt forelsket i er best, og vi vet det?

edit: Trolling?

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

5289881[/snapback]

Så fordi jeg ikke eier en 360 så har jeg ikke grunnlag for å utrykke en mening ovenfor en produkt jeg har prøvd, sett feile, og prøvd igjen? Så om jeg låner et spill og gjør meg opp en mening, vil ikke denne meningen være gyldig fordi det ikke er mitt spill? Skal vi da se bortifra alle tester på hw.no fordi de ikke EIER produktene, men får de tilsendt?

Jeg er en PS-fanboy i den grad at jeg liker PS'n best som underholdningsmaskin. Den gir MEG mest glede. Når det er sagt, så vil jeg jo få glede fra en xbox også, men for MEG så gjør det ikke samme nytten. Og så lenge mine meninger og argumenter er ment seriøst og ER seriøse så forventer jeg at et normalt menneske skal ta det seriøst. Om det blir for mye å forlange så beklager jeg!

Videre skjønner jeg ikke denne setningen i det hele tatt:

Hvorfor gidder du å skrive inn i en Xbox-tråd når du som fanboy må gjøre absolut alt du kan for å prøve bevise deg selv om at produktet du er blindt forelsket i er best, og vi vet det?

edit: Trolling?

5290073[/snapback]

Krangle tråder om xbox360 og ps3 kan vel taes i en egen post? Hva har dette med å gjøre om noen returnerer sin xbox360?

Lenke til kommentar
Blir gøy å se lanseringen til sony... den blir nok litt bedre, men så har de hatt et halvt år+++ lengre da når tiden kommer

5289352[/snapback]

De har et halvt år (eller mer) lengre, men så kommer det jo helt an på hvor i utviklingsprosessen av PS3 de er hen. Jeg tror det blir feil å anta at Sony kunne ha distribuert PS3 i dag med samme funksjonsnivå (og forsåvidt feilnivå) som Xbox 360, og at de nå bruker et halvt år på feilretting og produktforbedring (det kan virke som om enkelte PS-fanboys her på forumet innbiller seg det)... De er rett og slett seint ute, de har ikke klart målsetningen sin og har måttet forskyve lanseringen med mange måneder. De kommer nok til å tape markedsandeler på det. Hvor mye (om noe) vil vise seg i 2007.

Jeg for min del gleder meg til PS3 kommer og er spent på hvordan den blir. I mellomtiden er jeg veldig fornøyd med min Xbox 360, og vil helt sikkert være det etter at PS3 har kommet...

5290005[/snapback]

Jeg mente at MS kanskje har rusha lanseringen, mens Sony stadig utsetter den...

Dette var vel den største feilen til MS...

Endret av stekri88
Lenke til kommentar
Jeg mente at MS kanskje har rusha lanseringen, mens Sony stadig utsetter den...

Dette var vel den største feilen til MS...

5290161[/snapback]

Vel, det vil tiden vise. Det er veldig vanskelig å forutse noe angående en lansering som ligger så langt frem i tid. Om MS har rusha lanseringen, tja... Julehandelen har nok vært en viktig faktor for lanseringstidspunktet, samt komme Sony solid i forkjøpet. Uansett, den fungerer for de aller fleste. At konsoller har små feil i starten er ikke akkurat noe nytt. Og er det en ting jeg er helt sikker på, så er det at PS3 ikke kommer til å være feilfri ved lansering... :)

Lenke til kommentar
fordi man ikke skal høre bråket sikkert... ;)

5300688[/snapback]

Ikke at det hadde vert mulig å gjøre om den stod i det fri i butikken heller.

De er jo ikke idioter da. Det finnes kleptomaner og en Xbox360 som står nær en inngang i det fri? Fins langt bedre grunner FOR at den er under plexi enn mot det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...