Gå til innhold

Har noen returnert sin xbox 360?


kenthlar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg klarte ikke å leve med all viftestøyen. Ble returnert etter 1 times prøvekjøring! Satser på at det kommer en moddet versjon i mars.

 

Er det andre som har eller går med planer om å returnere sin 360?

5247047[/snapback]

 

Ja, leverte min tibake i dag. Den bråkte rett og slett alt for mye pluss at spillene var ikke så bra som jeg trodde på vanlig tv.

Lenke til kommentar
Min bærbare pc med ATI 9700-128MB grafikkort pumper ut mer detaljer, dybdefølelse og kontrast enn xboxen. Og jeg som har HD skjerm! Ble rett og slett mega skuffet!!

5247190[/snapback]

 

Da sier eg :dontgetit:

 

Hadde du forventa fotorealisme då? :tease:

 

EDIT: om noen vil selge så PM meg :thumbup:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
For det kommer vel sannsynligvis ikke flere spill som utnytter teknologien i denne boxen bedre enn de som er sluppet til nå, bare å få kvitta seg med maskinen fortest mulig så man ikke brenner inne med no søppel.

5247229[/snapback]

 

 

Returnert maskinen..Kjøpt hos Lefdal!! Fyren bak disken hadde ikke opplevd noe lignede enda...

Endret av kenthlar
Lenke til kommentar
Min bærbare pc med ATI 9700-128MB grafikkort pumper ut mer detaljer, dybdefølelse og kontrast enn xboxen. Og jeg som har HD skjerm! Ble rett og slett mega skuffet!!

5247190[/snapback]

 

Vel, dette synes jeg nesten blir litt på kanten. Jeg har akkurat samme spesifikasjoner på min laptop, og må si meg sterkt uenig. Et ATI 9700 Mobility Radeon har ikke nubbsjans til stille opp mot skjermkortene som er helt der oppe om dagen. Et eksempel er Battlefield 2 hvor man ikke engang kan kjøre medium-oppsettet glatt, noe som gjør at din påstand på meg virker forferdelig useriøs og på grensen til latterlig.

 

Jeg tror ikke problemet ligger i at Xbox 360 ikke klarer å ta seg bra ut på din HD-TV, men at dine forventninger nok var en anelse høye.

 

Jeg synes generelt de beste spillene ser flotte ut rent grafikkmessig, men savner spill som leverer noe merkverdig nyskapende.

Lenke til kommentar
For det kommer vel sannsynligvis ikke flere spill som utnytter teknologien i denne boxen bedre enn de som er sluppet til nå, bare å få kvitta seg med maskinen fortest mulig så man ikke brenner inne med no søppel.

5247229[/snapback]

 

Håper du var sarkastisk :)

5247433[/snapback]

 

Vil no i alle høgste grad tru det :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det sitter en 3.2GHz CPU i Xbox 360, en såpass sprek prosessor produserer varme. Dette må da kjøles med vifter, og ja - de er ikke lydløse.

Men jeg har ikke merket noe til det, men sålangt har jeg ikke forsøkt å høre etter, at folk leverer tilbake pga. litt viftestøy er latterlig. Men flott for de som da kan kjøpe de som blir levert tilbake.

 

Lukter en god del impulskjøp egentlig, og virker som om ikke veldig mange visste hva de kom til å få, og forventa seg høyere oppløsning og bedre grafikk enn hva virkeligheten kan tilby.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...