31137 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Husker at jeg for 1-2 år siden hadde noen radiokanaler lagt inn på winamp. Er dette mulig med f.eks. NRK sine radiokanaler?? Lurer også på om det er andre norske kanaler som sender via internett? evt gode utenlandske kanaler.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Klikk på linkene og last ned fila. Så er det bare til å starte fila i winamp. NRK P1 NRK P2 NRK Mp3 NRK Alltid Nyheter NRK Stortinget NRK SameRadio Endret 3. desember 2005 av Fez Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Når tråden finnes, tror jeg dette kan passe under: Hvor kunne man høre på politiradio via Winamp igjen? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Politiradio Trondheim: http://trondheimspolitiet9.dyndns.info:8000/ Politiradio Oslo: http://scorpion.servebeer.com:5200 Lenke til kommentar
31137 Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Takker for NRK kanalene Vet du om andre norsk kanaler sender via nett? Eks NRJ, Radio 1 osv? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) HER har du ei side som har over 1000 netradioer for winamp. Bare å bla gjennom sidene og ta det du liker. Når du har funnet noe som faller i smak trykker du på Tune In og så trykker du open. dA legger den radioen automatisk i winamp.. Endret 4. desember 2005 av Fez Lenke til kommentar
31137 Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 HER har du ei side som har over 1000 netradioer for winamp.Bare å bla gjennom sidene og ta det du liker. Når du har funnet noe som faller i smak trykker du på Tune In og så trykker du open. dA legger den radioen automatisk i winamp.. 5250298[/snapback] Takker, men hadde disse(ligger i Winamp Media Library). Mye bra musikk, men liker å høre NRJ og Radio 1 jeg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå