Floppen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Har et problem med Samsung syncmaster 173t. Når jeg spiller cs blir skjermen svart i 2 sekunder også kommer bildet tilbake igjen. Noen ganger er alt bra lenge og andre ganger så blinker den hele tiden.. Skjermen virker fint i windows ved 1280x1024@60hz, men når jeg prøvde å still opp hz til 70 begynnte den å blunke i windows også. Oppløsninga jeg bruker i cs er 1280x1024. Skjermkortet jeg har er ati x800xt pe Har ikke hatt dette problemet tidligere. Er det skjermen som synger på siste verset? skjermkortet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Kanskje det er noe galt med kabelen (ren gjetting). Eller så må skjermen stille seg inn for å tilpasse seg spillet eller noe sånt. Eldre skjermer kan sikkert få dette. EDIT: Inlegg 500! Endret 3. desember 2005 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg fikk det problemet, skjermen klikket i alle oppløsninger. Sendte inn skjermen på fredag, så får nok ny tilbake i retur.... Så en annen som hadde problemet også. Problemt mitt var at skjermen funket fint, men så plutselig blir skjermen svart selv om på knappen står på. Så skrudde jeg den av og på, så funka det. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 hei. det er jeg som har skjermen. skjermen ble bra igjen,etter at jeg skrudde den av og på igjen,merkelige greier har virket fint i 2 år,så skjedde dette,men så lenge den virker fint en stund til,så er jeg fornøyd. synes det ikke er noe vits å kjøpe ny skjerm,da jeg er kjempe fornøyd med denne. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det er ingenting, jeg møster bildet på min LCD skjerm når jeg logger inn i widows.Må ta ut kontaktan å sette den inn igjen får å få bilde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå