J0lle Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Hva er egentlig greia med moderatorene her? De stenger tråder på måfå, sletter poster i ett kjør. (Skal ikke nevne nick/navn selvfølgelig ) Hvor ble av fornuften? Jeg bare spør Endret 3. desember 2005 av J0lle Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 De har vel vansker med å se at enkelte nybegynnere ikke er eksperter som De, og må da slå hardt ned på dette i stedet for å komme med en vennlig tone og forslag som gjør at neste gang postes det riktig. Er ikke enkelt å sitte med makta visstnok. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Fornuften ligger i reglene, som også forteller at du ikke skal poste dette her, men ta det opp med de aktuelle moderatorene, og/eller forumstyret. Dessuten er det mange lignende tråder, som du helt sikkert hadde funnet, om du bare hadde gjort et søk først. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Fornuften ligger i reglene, som også forteller at du ikke skal poste dette her, men ta det opp med de aktuelle moderatorene, og/eller forumstyret. Dessuten er det mange lignende tråder, som du helt sikkert hadde funnet, om du bare hadde gjort et søk først. 5246860[/snapback] Foreslår at du egner tiden din til å passe på deg selv, fremfor å klage på hva andre gjør jeg lillegutt Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 hehe. Ikke unormalt at det kommer en paragrafrytter og presiserer regler. Men siden du har så god innsikt i reglene, hva med bare å trykke på rapporter knappen? Jeg mener, siden du er så brun på nesa hadde jo det bare vært det beste for alle, for verre smisking har jeg faktisk aldri sett. Hørte jeg noen si "wannabe-moderator"? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Det er vel ikke verre enn å poste innenfor reglene? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Såvidt enig, av og til kommer mannen med ljåen før en newbee får sagt sitt... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Det er vel ikke verre enn å poste innenfor reglene? 5246900[/snapback] Er ikke så enkelt for nye geeks and nerds i starten, husk på at kua har vært kalv i sin tid.. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Enig med jarmo her, dessuten burde de vel heller forsøke å slette useriøse poster/tråder av folk som åpenbart kødder. Fremfor å ordne med litt mer seriøse tråder som går OT innimellom. Er lett å bruke makt og enda eklere å misbruke makt. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 For mye av alt pleier sjeldent å bli bra sier nå jeg. Tar uansett og flytter denne fra OT-baren til der den hører hjemme; i tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
formann Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Såså jenter .. moderatorene på dette forumet har jo ikke akkurat verdens enkleste jobb. På dette forumet finner du flere tosker og troll enn på itavisen og vg.no sitt forum til sammen. Problemet er at moddisene slår ned på nybegynnere og andre detaljer som ikke spiller noen rolle istedenfor å konsentrere seg om alle trollene og wannabe´ene. Med wannabe så mener jeg alle luringene som svarer på masse spørsmål uten å vite hva de snakker om. Det er på ingen måte noe galt i å ha lite kunnskap om et emne, men da burde man vite å holde kjeft istedenfor å rable ned svar som er helt på tryne. Det blir litt som vårt "kjære" politi det her .. bruke mye resurser på å ta de som kjører 10 km for fort på veien, for så å ilegge en bot som i praksis sier: "Gå heller ut på byen og utøv blind vold. Slå ned første og beste. Det er nemlig mindre alvorlig og du får lavere bøter" Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 For mye av alt pleier sjeldent å bli bra sier nå jeg.Tar uansett og flytter denne fra OT-baren til der den hører hjemme; i tilbakemeldinger om forumet. 5246936[/snapback] Joda, du har forsåvidt rett at noen ganger kan det bli litt mye av det gode. Problemet er vel heller det at det burde være litt mer restriksjoner på hva hver enkelt mod gjør innimellom, har hengt innom her i noen år nå og sett mye rare avgjørelser. Grunnen til at jeg har såpass lav postcount er at jeg altfor sjelden gidder å kommentere dette. Kvaliteten på forumet har også sunket ganske betraktelig siden jeg først kom innom her. Tror derimot nazi-moderering ikke funker så veldig bra her, heller mot sin hensikt sålenge folk rett og slett bare kan opprette en ny bruker som de f.eks kan benytte til å flame. Hvem er vel jeg til å bedømme Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg gir min støtte til el-asso og formann Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hva er egentlig greia med moderatorene her? De stenger tråder på måfå, sletter poster i ett kjør. (Skal ikke nevne nick/navn selvfølgelig ) Hvor ble av fornuften? Jeg bare spør 5246844[/snapback] Har du klager på noen av moderatorene våre så kan disse rettes på e-post til [email protected] så vil du få svar der. Da vi ikke ser noen grunn til å a slike klagetråder offentlig her. Og ja, jeg bruker ufornuften min til å hard og brutalt stenge denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg