Gå til innhold

Moderatorer som stenger poster i vilden sky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fornuften ligger i reglene, som også forteller at du ikke skal poste dette her, men ta det opp med de aktuelle moderatorene, og/eller forumstyret. Dessuten er det mange lignende tråder, som du helt sikkert hadde funnet, om du bare hadde gjort et søk først.

Lenke til kommentar
Fornuften ligger i reglene, som også forteller at du ikke skal poste dette her, men ta det opp med de aktuelle moderatorene, og/eller forumstyret. Dessuten er det mange lignende tråder, som du helt sikkert hadde funnet, om du bare hadde gjort et søk først.

5246860[/snapback]

Foreslår at du egner tiden din til å passe på deg selv, fremfor å klage på hva andre gjør jeg lillegutt :)

Lenke til kommentar

Enig med jarmo her, dessuten burde de vel heller forsøke å slette useriøse poster/tråder av folk som åpenbart kødder. Fremfor å ordne med litt mer seriøse tråder som går OT innimellom. Er lett å bruke makt og enda eklere å misbruke makt.

Lenke til kommentar

Såså jenter .. moderatorene på dette forumet har jo ikke akkurat verdens enkleste jobb. På dette forumet finner du flere tosker og troll enn på itavisen og vg.no sitt forum til sammen.

Problemet er at moddisene slår ned på nybegynnere og andre detaljer som ikke spiller noen rolle istedenfor å konsentrere seg om alle trollene og wannabe´ene.

Med wannabe så mener jeg alle luringene som svarer på masse spørsmål uten å vite hva de snakker om.

Det er på ingen måte noe galt i å ha lite kunnskap om et emne, men da burde man vite å holde kjeft istedenfor å rable ned svar som er helt på tryne.

Det blir litt som vårt "kjære" politi det her .. bruke mye resurser på å ta de som kjører 10 km for fort på veien, for så å ilegge en bot som i praksis sier: "Gå heller ut på byen og utøv blind vold. Slå ned første og beste. Det er nemlig mindre alvorlig og du får lavere bøter"

Lenke til kommentar
For mye av alt pleier sjeldent å bli bra sier nå jeg.

Tar uansett og flytter denne fra OT-baren til der den hører hjemme; i tilbakemeldinger om forumet.

5246936[/snapback]

Joda, du har forsåvidt rett at noen ganger kan det bli litt mye av det gode.

Problemet er vel heller det at det burde være litt mer restriksjoner på hva hver enkelt mod gjør innimellom, har hengt innom her i noen år nå og sett mye rare avgjørelser. Grunnen til at jeg har såpass lav postcount er at jeg altfor sjelden gidder å kommentere dette. Kvaliteten på forumet har også sunket ganske betraktelig siden jeg først kom innom her. Tror derimot nazi-moderering ikke funker så veldig bra her, heller mot sin hensikt sålenge folk rett og slett bare kan opprette en ny bruker som de f.eks kan benytte til å flame.

Hvem er vel jeg til å bedømme :whistle:

Lenke til kommentar
Hva er egentlig greia med moderatorene her? De stenger tråder på måfå, sletter poster i ett kjør. (Skal ikke nevne nick/navn selvfølgelig  :innocent: )

Hvor ble av fornuften?

Jeg bare spør  :hmm:

5246844[/snapback]

Har du klager på noen av moderatorene våre så kan disse rettes på e-post til [email protected] så vil du få svar der. Da vi ikke ser noen grunn til å a slike klagetråder offentlig her.

Og ja, jeg bruker ufornuften min til å hard og brutalt stenge denne tråden. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...