|FSK| Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Tok et lite bilde av en benk som står på en 'utsikt' over Trondheim her en dag, og syns resultatet ble litt pent. Mulig å få litt tilbakemeldinger på hva dere syns om bildet? Jeg tenker da på inntrykket, ikke nødvendigvis det tekniske bak det. Edit: Tok bort bildet pga finpussing og litt slikt :-) Endret 4. desember 2005 av |FSK| Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Der har jeg sitti med dama. Finere i virkeligheten... Byen ble mere en grøt i bakgrunden, å benken blir motivet, men benken er på siden av bildet... Inntrykk : siden jeg har vært der da, hehe, det kan tolkes som et sted borte fra storbymaset, får byen litt "ute av fokus" litt på avstand......... Vet ikke hva andre mener...? ( Edit : synes ikke bybilder å moderne bilder som dette passer i s/v, så fargebildet er best..) Endret 3. desember 2005 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Der har jeg sitti med dama. Finere i virkeligheten... Byen ble mere en grøt i bakgrunden, å benken blir motivet, men benken er på siden av bildet... Sant så sant, skal prøve å se om jeg får det til bedre seinere en gang. Og har vel sittet der en gang eller to selv også Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Skjerpings Fredrik! Hehe, litt grøt i bakgrunnen der. Ellers var jo benken fin Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Kanskje gått litt tettere innpå motivet (benke) og få mer ut av Trondheim. Det som ligger bak Trondheim igjen blir bare grøtete, det kan du gjøre noe med. Gå ut en dag det er skyfri himmel og du vil få et bedre bilde! Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Takk for tilbakemeldingene, skal se på det en dag med bedre vær Og du ViV, din snik - Grøten var vel egentlig til der for å, vel, være grøt. Benken kom fint frem syns nå jeg iallfall Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ja, benken kom fint frem. Ble fine kontraster med brun og hvit der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå