Lasse 90 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei. Har kjøpt meg en s-video kabel eller hva den heter. Er iallefall en slik gul kabel som man kan plugge inn i tv'n fra data. Dette har funket fint, helt til jeg skulle prøve å se på film på tv'n som jeg kjørte fra datamaskinen. På tven ser det ut som filmen er helt svart, men på datan er det helt fint. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 overlay clone mode options theater mode full screen video Regner med dette hjelper.. Antar du har ati skjermkort Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Nei, jeg har ikke ati skjermkort. Har geforce gainward 6600gt glh... Men hva var det du skrev? Noe jeg skal stille inn noen steder. isåfall må du si hvor. Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Stilles inn i kontrollpanelet til skjermkortet Advanced under der du stiller skjermoppløsning Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg klarte det til slutt. TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå