SWAT dude... Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 skyline kjører vel ett DFI HK.. (han som startet den tråden...) ellers syntes jeg befs gjør ett godt valg ved å velge AMD.. mye for penga sier nå jeg! Lenke til kommentar
skyline Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 skyline kjører vel ett DFI HK.. (han som startet den tråden...) ellers syntes jeg befs gjør ett godt valg ved å velge AMD.. mye for penga sier nå jeg! 5256476[/snapback] Det er korrekt SWAT dude, Kjører DFI NF4 SLI-DR, Opteron 165, på 2,7ghz. Prime Stabil, ved 1,55vcore. Vannavkjølt. Komplett og Databutikken fører iallefall disse cpuene, men du må nok regne med ca 10 dager + leverings tid. Men du venter ikke forgjeves! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Skal vente til i jula med å bestille, siden jeg reiser bort og ikke har muligheten til å hente pakken før den 3 januar. Kommer det noen nyheter som er verdt å sette tenna i på nyåret? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 may well be.. men da er det sikket at noen her har fått snusen i det.. du vil med en gang få svar hvis du spørr! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Hmm.. Sitter enda og lurer litt på oppsettet mitt. Og lurte på å gå for en litt større skjerm. Heller spare litt penger senere og kjøpe flere disker. Har 300GB på den maskinen jeg sitter på nå (som blir server) så diskplassen er ikke noe problem sånn helt med en gang. Raskere og bedre RAM blir det vel også etterhvert. Noe å utsette på dette oppsettet? Er skjermen bra nok? Enn PSU? (Har endret farge på kabinettet til sølv) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Skjermen er mer enn bra nok. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Huff, mer enn bra nok? Æsj, da kan jeg jo ikke kjøpe den Fint å få tilbakemelding på skjermen. Tror det skal bli digg å gå fra 17" CRT til 21" LCD Enn PSU? Holder den? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Opteron 170 har en "bestillingstid" hos komplett på 30dager. Så har bestilt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå