EviLEddiE Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Jeg er plaget med at alle lydeffektene (announcer, taunts og våpnene) blir forvrengt med en gan man starter et nytt spill. Lyden holder seg forvrengt til man avslutter UT. Enkelte ganger fungerer lyden uten forvrengninger, men det hører til sjeldenhetene. Men hver gang jeg avinstallerer og reinstallerer driverne for lydkortet mitt (SB Live! 1024) forsvinner forvrengningen første gangen jeg kjører UT, men etter dette blir lyden forvrengt igjen. Har dette noe med EAX å gjøre? Hvordan fjerner jeg faenskapen. Litt relevant systeminfo: Abit KT7A-RAID hovedkort Windows XP Professional OS Unreal Tournament versjon 436 NVidia GeForce 2 Pro SoundBlaster Live! Value 1024. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234 Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Vet ikke, kjører A3D 2.0 D rokker i UT, Vurder å kjøp SB Audegy, Sorry hade egentligt ikke svar på d du sporte om. Lenke til kommentar
Darthvidar Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Det kan jo rett og slett være en XP bug som ikke er patcha ennå. Ikke alle spill som er 100% kompatible (ennå), så noe småtteri må vi regne med i tiden som kommer. Har hatt noen problemer selv med Deus EX og Thief 2 etter XP, som jeg er temmelig sikker på er XP relatert. Med Deus EX hadde jeg til tider et lyd problem ala det du nevnte, men det ordna seg med restart av spillet. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Det begynner jo å bli en stund siden dette temaet var aktuelt, men likevel...sjekk ut dette! http://www.forumplanet.com/planetunreal/to...3693&tid=343215 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Det er ett problem med XP eller soundblaster driverene er jevligt irriterende Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Jeg bruker XP og har SB Live! 1024 Re-installerte XP senest igår kveld. XP installerte driverne til lydkortet selv. Siden jeg også er en ivrig UT-spiller pprøvde jeg det igår-kveld. Lyden var som de skulle. Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Jeg har det samme problemet jeg også. Har også dette problemet på diablo 2..... Det som pleier å hjelpe mot det meste er jo å oppdatere alle tenkelige drivere og windows-update osv...... Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hei, har fått det problemet jeg også !! Grrrr... Lastet ned de siste XP-driverne fra creative til Live! 1024. Installerte de. Enablet EAX on startup. Problem solved. Nå syns jeg lyden ble litt merkelig med EAX (Bruker headphones), så jeg tar bare å høyreklikker på ikonet i sys-trayen å velger disable, før jeg begynner å spille. Funker bra. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Du kan fikse problemet med å gå inn i advanced properties i UT og sette audio latency på 100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå