AieM Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei jeg har akkurat formatert pc'en og når jeg skal spille f.eks CS så bruker hl.exe over 50% av CPU'en jeg har "AMD Athlon 64 X2 4400+ 2,2 ghz" hvis det er noen som vet hvordan jeg får fikset det så hadde det vært fint på forhånd takk Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Uhm, tja. Hva er det du vil oppnå da? At CS bruker 100% av CPU'n din? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 sikkert noe du må gjøre for at spillet skal bruke ... hmm... ja... begge kjernene... ;D Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Når du har dobbel kjerne bruker oftest spill bare 50% eller den ene kjernen Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 CS støtter sannsynligvis ikke dobbel-kjerne så da vil prosessen kjøre 50% på begge kjernene (eller 100% på den ene og "ingenting" på den andre). Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 skjønner egentlig ikke helt det systemet... vil dette da føre til at en får halv ytelse eller hva? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 skjønner egentlig ikke helt det systemet... vil dette da føre til at en får halv ytelse eller hva? 5247871[/snapback] Nei, det er jo to kjerner som jobber halvveis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå