Corn Flakes Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Heisann og gledelige julehilsner til folket. I anledning av høytiden tenkte jeg å starte denne tråden slik at folk kan dele deres favoritt julebilde med resten av verden. Det er gjerne greit om du legger ved en liten beskrivelse av bildet, hva vi ser, hvor og når det ble tatt, eller si litt om hvorfor det bildet er spesiellt. Det trenger ikke å være et bilde du har tatt med kamera. Hvis du er god til å lage bilder på pc, og tilfeldigvis har laget noen med litt julestemning over seg er det også helt supert. Uheldigvis har ikke jeg noen gode julebilder på lager ettersom jeg ikke hadde eget kamera forrige jul. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Bildet snakker for seg selv. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Fyrer inn et cola-bilde jeg også Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Coca Cola har virkelig tatt over julen ja Her er et lite julebilde jeg slengte sammen til en konkuranse i fjor på en fotoside: Julebilde Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Fyrer inn et cola-bilde jeg også 5246787[/snapback] Se min avatar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå