Gå til innhold

Nytt om Armed Assault (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

det hadde jo OPF også...realtime... så noe spesiellt overraskende er det ikke :)

 

hadde heller blitt skuffet om de hadde tatt det vekk...

 

kan man fremdeles navigere etter stjernene i AA da? :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Mm porn.. dette lover utrolig bra! masse ting som er fixet/forandret fra OFP tools'ene..

 

de skulle snakket litt mere om 3D view i mission editoren. om hvordan den helt funker..

 

Q3 06.. æsj :p

6145708[/snapback]

 

Det er ikke mer enn 3 måneder til, :dribble:!!1111 Og det blir ganske bra "runkestoff" (OfP porn, hvis dere skjønner??) før OFP2 kommer, :dribble:, eller game2 da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nyheter de siste dagene:

William Porter er tilbake (Armed Assault blogg)

Games.lt's intervju med BIS

 

Question 6:

What can you say about enemy AI? Will they be able to arrange a coordinated attack against you? How about hiding from bullets and waiting in an ambush?

 

Paul: Without doubt AI is one of the most neglected areas in modern games, many developers/publishers seem completely obsessed with using the latest "next gen" graphical effects without making any effort to make their gameplay (and of course AI) "next gen". That's a mistake we're working hard not to make.

 

 

We're working on an FSM based modular AI system which will allow for AI with both great depth and great flexibility, what this means is that we can have AI who use the terrain and world to their advantage just like a player does (or should if they want to live), an AI that can take cover when their ammunition is running low to reload to not be caught in the open when empty, AI that will seek the cover of trees or buildings when moving from one area to another, AI that if it gets out of a vehicle is aware enough to use that vehicle as cover until moving on to the next piece of cover. Another area of AI we're working on at the moment is a system of leapfrogging/bounding overwatch which is a specialised military technique for combining tactical movement with suppressive fire with the aim of moving progressively forward whilst reducing the potential threat of enemy fire.

 

 

Without doubt we have more than enough ideas to make the AI in Armed Assault one of the finest and most challenging artificial intelligences in a game to date.

 

Godt å høre :D

 

PS: Tech demoen som Gamer.no spillte er, visst jeg husker rett, MEGET gammel. Om akkurat den versjonen var 75% klar, er tvilsomt.

Endret av Colossus
Lenke til kommentar

Det hadde vært fint hvis denne tråden opphørte å være en samletråd om alt nytt som skjer med og rundt Armed Assualt. Foretrekker at det startes en ny tråd hvis man lurer på noe, eller vil påpeke noe om Armed Assault. På forhånd takk.

 

PS: Tech demoen som Gamer.no spillte er, visst jeg husker rett,  MEGET gammel. Om akkurat den versjonen var 75% klar, er tvilsomt.

Demoen ble lansert i forbindelse med E3 i mai, og det står i oppstarten at det representerer 75% av spillet. Vi lyver ikke :-)

Lenke til kommentar
Det hadde vært fint hvis denne tråden opphørte å være en samletråd om alt nytt som skjer med og rundt Armed Assualt. Foretrekker at det startes en ny tråd hvis man lurer på noe, eller vil påpeke noe om Armed Assault. På forhånd takk.

Jeg kan godt starte en Armed Assault tråd :)

 

PS: Tech demoen som Gamer.no spillte er, visst jeg husker rett,  MEGET gammel. Om akkurat den versjonen var 75% klar, er tvilsomt.
Demoen ble lansert i forbindelse med E3 i mai, og det står i oppstarten at det representerer 75% av spillet. Vi lyver ikke :-)

Nei da, jeg anntyder ikke til det. Jeg bare mener og ha hørt at denne tech demoen er mye eldere enn den var påstått til å være. 75% virker så ... usannsynlig :ermm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...