TST Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Bohemia Interactive har gitt oss litt mer informasjon om Armed Assault – et realistisk krigsspill som utvikles av studioet som stod bak klassikeren Operation Flashpoint. Les mer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Oi Oi oi, dette kan bli bra!! øyer så store som resistasnce +4 orig, tilsammen? herregudd! ambient wildlife! COOP! Endret 3. desember 2005 av MrLee Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Dette blir SUPERT.. gleder meg vilt til denne! masse deilige features og glede seg til Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Høyrtes ut som ein beskrivelse draumespelet det her. Gleder meg til vi får sjå meir frå spelet. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Høyrtes ut som ein beskrivelse draumespelet det her. Gleder meg til vi får sjå meir frå spelet. 5246655[/snapback] Hvis du ikke har prøvd OFP (operation flashpoint) prøv det nå.. da vil du få spille drømmespillet allerde i dag Lenke til kommentar
Variable Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 ai ai ai meen jeg håpa det kom før jul, shit happens Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 YYYYEEEEEEESSS Dette var det første som raste gjennom hodet mitt. OFP var jo helt genialt! Jeg har stor tro på at Armed Assault blir bedre. Men størrelsen på kartene var jo helt enorm Dette blir nok sinnsykt bra! Bohemia vet hva de driver med! Utifra den infoen som ble sagt i den nyheten, er dette selve drømmespillet mitt! Grafisk sett ser dette fantastisk ut! Go go go Armed Assault!! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Til helvete med hele Battlefield, nå er det Armed Assault for alle penga! Videre er det gledelig å se at noen av de første til å svare på denne posten er de gode gamle Flashpoint posterne fra år tilbake. Coop Mr.Lee, Coop! Tenk om vi kan få et skikkelig online miljø med lettere adgang, på linje med hva Delta Force ga oss for noen år tilbake. Da kan dette ta helt av, noe jeg har en følelse av at det allerede har gjort. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Tenk deg Capture the Island med 60 spiller + AI's på et 200 km² stort kart Ikke f*** om at Battlefield kan bli bedre enn Armed Assualt da Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 jeg tenker meg 64 (eller om gud skulle være nådig 128) spillere, MED AI som styrer sentries, checkpoint vakter og lignende og en kampanjelignende 32 vs 32 spiller scenario Spec ops sniker seg over linja for å raide fiendlige posisjoner, skikkelig frontlinjekrig med AI og spillere blandet, fly og helikopterstøtte++++ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 yay gleder meg da jeg ikke har kunnet spill ofp stabilt siden jeg kvittet meg med den gamle 70mhz'n Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 slutter med bf2 når det her kommer ivertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Huff, dette er så UTROLIG bra.... Jeg har ventet på en etterfølger siden, ja det kan jeg ikke huske... Dette slår BF-serien ned i balettskoene. Håper at mod samfunnet blir like bra og/eller bedre! For det er meget bra!! Jeg har bare en ting å si: JIPPI!! Lenke til kommentar
ecoLogy Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 mmmm, Operation Flahpoint minnene strømmer på Har mistet tellingen på hvor mange fantastiske minner jeg har ifra dette spillet, hvis Armed Assault er halvparten så bra som OFP er det en selvskrevet plass i samlingen min.. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) gleder meg VILT!! husker gode gamle operation flashpoint det spille var bare helt genilat! trur ikke det er blitt laget spill som har gitt meg mer glede enn operation flashpiont... runna det maaaange ganger uten at det ble kjedelig.... håper virkelig armed assault blir like bra om ikke bedre Bare mitt radenon 9800 pro klarer å dra det til jeg får meg et nyere skjermkort da Endret 4. desember 2005 av wappyteam Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 OFP ER genialt.. det er bare å laste ned noen av de nyere MODene for å gjenoppleve den enorme spillegleden Dette høres så knakende bra ut, og jeg er sikker på at gutta i BIS ikke kommer til å skuffe oss denne gangen heller. Lenke til kommentar
ecoLogy Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Reinstallerer OFP Gold Editon nå... Da er planene lagt for helga Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Reinstallerer OFP Gold Editon nå...Da er planene lagt for helga 5274835[/snapback] Hvis du ikke har resistance. skaff deg det.. hvis du synes RH er bra, vil du synes R er UTROLIG bra.. er litt trøtt, så har litt problemer med og orlegge meg Lenke til kommentar
ecoLogy Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Joda jeg har Resistance også.. Problemet var bare at jeg fikk ikke tak i Resistance separat og derfor måtte jeg kjøpe en pakke med alle tre(Cold War Crisis, Red Hammer og Resistance) selv om jeg hadde CWC og RH fra før Har runda alle tre et utall av ganger, like morsomt hver gang.. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 2 nye bilder i dag! Snadder Bilde 1 Bilde 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg