Simma89 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei. jeg har formatert pcen. Jeg har 2 harddisker og la da "Mine Dokumenter" over på d: Jeg vil fortsatt ha de på d: men jeg vil at jeg skal kunne trykke på "mine dokumenter" på start menyen og komme rett inn på de tingene jeg har på d: er det noen som vet hvordan jeg gjør dette?? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Gå på start menyen. Gå så opp til Mine Dokumenter og høyreklkk. Bla ned til Egenskaper(Properties). Der det står målmappe skifter du bare ut med hvor du har lagt mappa på D:. Endret 3. desember 2005 av Fez Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Nede til høyre på skjermen er alle ikonene for programmer som jeg har oppe eller som kjører.. Før jeg formaterte hadde jeg en lignede linje ved siden av "start" knappen.. Er det noen som vet hvordan jeg får oppe en sånn en? slik at jeg kan ha noen ikoner på høyre siden av oppgavelinja og noen på venstre ved startknappen? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Høyre klikk på oppgavelinja. ( Der startmenyen ligger) Merk av for Lås Oppgavelinje. Så går du opp på verktøylinje og velger hurtigstart.. Endret 3. desember 2005 av Fez Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 jeg klarte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå