jokohoma Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Har lisens på windows, men har mista cd'n... Er det bare å låne cd'n fra en kammis og bruke min lisens? Eller blir dette oxo galt? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Tipper den vil melde wrong key - hadde et uhell med cd'n min en gang, og fikk tilsendt en rimelig fra Microsoft ( tror det var 350,- ca. ). Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 så lenge du bruker din egen lisens på en OS-cd som er for samme OS så skal det gå bra det.... Du kan jo kjøre CloneCD og kopiere den, for så lenge du har din egen lisens, har du lov til å ha en egen kopi av programvaren... Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Det er mulig å innstallere på den andre CD-key'en og forandre lisenskoden/CD-keyen i registeret etterpå. Husker ikke hvor det ligger, men da får du i hvertfall riktig. Tenker da spesielt på hvis du har WinXP, og har planer om å registrere software'n hos microsoft Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 fra microsoft: if you have a (one) license you are allowed to use 1(one)copy of Windows XP and to have 1 (one) backup cd. Lenke til kommentar
jokohoma Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Takker for svar. Da går jeg og låner en cd og bruker min key. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå