MagnusW Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Har lyst på Olympus m:robe'en, men lurer på om noen har den og kan fortelle noe om den? Har lest i tester, og den får veldig bra karakterer, bortsett fra at den kanskje har litt lavt volum? Stemmer dette? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Det med lavt volum kanfikses med å oppdatere programmet, eller så er det gjort. Personlig liker jeg ikke touch paden på den, men det er jo en smak sak. Lenke til kommentar
ALI Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg synes touch paden er for treg og spilleren bruker lang tid på å starte opp, men design og kvalitet er flott. Brukervennligheten er grei den og. Men den var for treg for meg, så jeg bytta den med en creative zen micro i stedet. Kvalitet og utseende er kanskje ikke like bra som på m:roben, men du kommer deg hvertfall gjennom alle sangene på en dag Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 ja, har lest mye om den nå, men det jeg tenker på er om det kanskje er litt sent å kjøpe den nå? Har kommet mange ny spillere... hva synes dere? Hva ville dere kjøpt om dere skulle hatt en spiller til rundt 1500,-? ikke noe serlig dyrere... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Da ville jeg vurdert andre spillere, F.eks: Creative Zen Micro.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå