norco89 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Har planlagt å reise på TG06, men lurer på åssen spacesavers blir bygget, ka oppgaven til en spacersaver er, og selvfølgelig korleis din spacesavers ser ut! Post gjerne bilder, informasjon om mål og sånt, ideer blir også godt mottatt! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg har ikke bygd den ennå, men jeg har tenkt til å gjøre det. Inni/Foran. Enten denne, Eller denne fronten. Ingen kopirett på denne, så kopier gjerne. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 good! Vet ka målene blir på den? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hmm, den er beregnet for TG. Så, det blir vel... Bredde: 80cm. Dypbde: 60cm. Høyde: Rundet 70cm. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Meeeener det har vært en tråd om dette før.. Dette har vel ikke så mye med case-modding å gjøre i grunnen heller? Uansett er det jo mange fine spacesavers der ute Min er desverre ikke ferdig ennå (så vidt begynt).. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ahh, må tenke på spacesaver snart jeg og! ;D Var en liten ide jeg fikk med din nå NorthGarden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå