larbjov Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei I går når jeg slo av PCen virket alt som det skulle. I dag når jeg slår den på igjen og vil høre på musikk, merker jeg at winamp ikke engang prøver å spille av lyd filene. All lyd på dataen er sporløst borte, ikke engang lyd i spill fungerer. Videoer spiller, men ingen lyd. Sjekket systemet og alt skal fungere, men lyden får jeg ikke. Noen som har noen ide om hvordan jeg kan få tilbake lyden? Eneste jeg kan tenke meg er å formatere, men det har jeg ikke særlig lyst til. Har prøvd å installere codecs og lyd drivere, men lyden er fortsatt borte. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hvilket lydkort har du? Har du prøvd nye drivere? Har du fiklet med eller oppgradert bios i det siste? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Kan være at et eller annet program eller spill har gjort sånn at hovedlyden er satt på mute all,sjekk på lydkontrollen og sjekk at ikke mute all står på. har skjedd med meg før. Har du prøvd å fjerne Quicktime driverne da?? Endret 3. desember 2005 av Scortech Lenke til kommentar
larbjov Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg har et integrert lydkort Hovedkort: "MSI K8N Diamond" med Creative Sound Blaster Live! 24. Har ikke prøvd "nye" drivere, men har prøvd å reinastallere de som fulgte med. Ikke fikla med bios. Eneste jeg gjorde i går var å installere nyeste QuickTime, men lyden ble ikke borte etter å ha installert det... Ikke noe mute her, første jeg sjekka Akkurat som det er et virus som ikke tilater avspilling av lyd. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Fikk plutselig samme problemet! Har et X-Fi-kort, da, så det er ikke det... Blei plutselig vekk etter en omstart... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 løste mitt problem... var et torrent-program som starta automatisk ved oppstart som føkka lyden.. Lenke til kommentar
larbjov Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Har du prøvd å fjerne Quicktime driverne da?? 5246377[/snapback] Yup, de har jeg fjerna, men fortsatt ingen lyd. Finner heller ikke noe program som kunne ødelegge lyden.... snodig dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå