anietsoj Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg har en gammel IBM 330 PC, og vil gjøre noe med den for morro skyld Jeg har bestilt kalde katoder, og har tenkt å lakke pc`en svart. Vil gjerne ha tips til noe mer jeg kunne bestilt, og hvor/hvordan jeg skal feste katodene.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Det finnes uttallige mange ting du kan gjøre med den. Sette glass på vertikal-liggende pc er sikkert fett! - Lagd "sprekker" i frønt der du har en liten "sprekk" og feste dem slik at det blir en "lysende-sprekk" rundt. ^ Hørtes så dumt ut, skal lage et bilde jeg... Edit: Fant ut noe mer ved bildet ditt. - Sette katoder under hvis det går. -Ordne en slik motor (fra en cd-rom elns.) slik at fronen kunne gli igjen ved et trykk. Bytte den stygge power-knappen din. Endret 3. desember 2005 av DE1 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Fjern hele fronten og lag ny. Av aluminium eller plexiglass. (Frostet) Puss ned hele greia og lakker. Stealth CD-romen, og kjøp/lag ny power-knapp. Lag en tøff logo, en personlig logo på toppen, i plexi. Ka du tru? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Fjern hele fronten og lag ny. Av aluminium eller plexiglass. (Frostet)Puss ned hele greia og lakker. Stealth CD-romen, og kjøp/lag ny power-knapp. Lag en tøff logo, en personlig logo på toppen, i plexi. Ka du tru? 5246849[/snapback] Et rundt eller kvadratisk vindu? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Fjern hele fronten og lag ny. Av aluminium eller plexiglass. (Frostet)Puss ned hele greia og lakker. Stealth CD-romen, og kjøp/lag ny power-knapp. Lag en tøff logo, en personlig logo på toppen, i plexi. Ka du tru? 5246849[/snapback] Et rundt eller kvadratisk vindu? 5246933[/snapback] Logo. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Fjern hele fronten og lag ny. Av aluminium eller plexiglass. (Frostet)Puss ned hele greia og lakker. Stealth CD-romen, og kjøp/lag ny power-knapp. Lag en tøff logo, en personlig logo på toppen, i plexi. Ka du tru? 5246849[/snapback] Et rundt eller kvadratisk vindu? 5246933[/snapback] Logo. 5246938[/snapback] En logo sier ingenting til en uerfaren modder. En logo må jo ha en form. Hadde jo vært greit om du fortklarte det men, men... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Å herregud da. Hvis prosjektet hans heter BeQuiet, så kan han skjære ut BeQuiet som en logo og feste plexiglass oppunder. Skjønner? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Er jo det jeg har sagt hele tiden da, lurte på hvilken form plexiglasset skulle ha. Et forslag...om du hadde det? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Det kan være formet slik: - BeQuiet (Tatt fra et annet prosjekt. Da kan det mørke, svarte være plexi. Skjønner? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 hmm.. Likte daggern sin idè! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 En del feete ting du kan gjøre med den da.. selv har jeg en liggepc.. fujitsu siemens ettelleranna på 333mhz.. iallefall så lakkerte jeg den grønn og lakkerte feete svarte handgranater på den!. har svidd hk på den nå da... Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 En del feete ting du kan gjøre med den da.. selv har jeg en liggepc.. fujitsu siemens ettelleranna på 333mhz.. iallefall så lakkerte jeg den grønn og lakkerte feete svarte handgranater på den!. har svidd hk på den nå da... 5247233[/snapback] Jeg har dårlig med tegne/male ferdigheter, så vet ikke om jeg tør å satse på noe sånt.. hvis du ikke brukte noen spesielle metoder!? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Du kan jo kjøpe håndtak med LEDs til den da Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Forslag til baksiden: Edit: Hva er egentlig på baksiden av den delen der man kan ta ut? (Som jeg har lagt en pil inntil) Endret 3. desember 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hva skal den pilot-bryteren brukes til? Hvis han ikke har loddekunnskaper så er det bare idiotisk.... Dessuten er de bryterne ikke såå fine, jeg liker ikke det "huset" de har.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Forslag til sider: Venstre side: Høyre side: Forslag til casemod-deler: Pilot-bryter fra microplex.no Sunbeam LEDs håndtak, grønn, fra microplex Tilsammen: 214,- Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hva skal den pilot-bryteren brukes til? Hvis han ikke har loddekunnskaper så er det bare idiotisk.... Dessuten er de bryterne ikke såå fine, jeg liker ikke det "huset" de har.. 5247473[/snapback] Smak og behag...jeg gir bare forslag... Man er ikke nødt til å kunne å lodde for å få lov til å modde en pc (settepå en bryter i dette tilfellet) vel? Jeg kan lodde for han jeg, ikke noe problem hvis han ikke vil selv... Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Vreng innmaten ut! Har alltid hatt lyst til å gjøre det. Sett hdd rack og cd-rom rack og hovedkort på utsiden. Evt. Lang en super LAN vennlig kasse hvor du har kappet av så mye på kassen som mulig, slik at den blir lett. Desktop pc'er har det med å være massive..... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 En del feete ting du kan gjøre med den da.. selv har jeg en liggepc.. fujitsu siemens ettelleranna på 333mhz.. iallefall så lakkerte jeg den grønn og lakkerte feete svarte handgranater på den!. har svidd hk på den nå da... 5247233[/snapback] Jeg har dårlig med tegne/male ferdigheter, så vet ikke om jeg tør å satse på noe sånt.. hvis du ikke brukte noen spesielle metoder!? 5247331[/snapback] lett å lakere helt grønt.. og brukte sjablonger til handgranatene.. 0 problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå