Cathy Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Når du lager en tabell, må du da ha med både <tr> og <td> hvis du bare skal ha en rute eller trenger du kun en av taggene? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Trenger vel begge for at det skal bli valid, ja. <table <tr> <td>Tata</td> </tr> </table> Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hva ska du med en tabell med bare en rute forresten`? Lenke til kommentar
Cathy Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Trenger vel begge for at det skal bli valid, ja. <table <tr> <td>Tata</td> </tr> </table> 5246257[/snapback] Ok. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hadde vært fint å få en begrunnelse, altså svar på spørsmålet til rødøye. Skal det bare være en boks bruker du div. Lenke til kommentar
Cathy Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg bare lurte på det for noen jeg kjenner brukte en tabell med en rute, men han hadde ikke brukt <td> taggen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 en P tror jeg også ville gjort nyttet her, alt etter konteksten selvfølgelig. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hadde vært fint å få en begrunnelse, altså svar på spørsmålet til rødøye. Skal det bare være en boks bruker du div. 5246298[/snapback] Kan man ikke spørre om noenting uten å få påtale fra DIV-politiet? Er jo rene manien. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Prøver bare å lære bort ting som er riktig, og da er det viktig å se sammenhengen. å bruke <table> <tr> <td> Her kommer en historie om per </td> </tr> </table> er feil, upraktisk og mye annet. Derfor er det dumt å lære det bort Lenke til kommentar
JonH Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Fra tabel til div-baseret layout Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Prøver bare å lære bort ting som er riktig, og da er det viktig å se sammenhengen. å bruke <table> <tr> <td> Her kommer en historie om per </td> </tr> </table> er feil, upraktisk og mye annet. Derfor er det dumt å lære det bort 5246683[/snapback] (beklager om jeg drar denne litt offtopic) Ja, det er fint, jeg synes for all del at dere har en fin sak mot tabeller. Poenget er: Tabeller kan faktisk brukes til noe også. Det er folk som bruker det til ting. Og hvis man spør om hjelp til tabeller her så må man bruke tre innlegg på å forsvare seg før man får hjelp. Det er bare latterlig. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Herlighet, ro ned WizendraW. Det du snakker forekommer så visst her på WDS, det er bare synd at du velger helt feil tråd for raseriutbruddet... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 En tabell med en rute er ingen tabell, det er poenget. Vi er ikke imot tabeller, vi er for semantisk og strukturert oppmarkering Og nei vi liker ikke å hjelpe folk lage tabellbasert layout da vi ser på det som feil, det er vårt valg. Man skal uansett gi litt info om problemet. Får vi ikke det, spør vi. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Herlighet, ro ned WizendraW. Det du snakker forekommer så visst her på WDS, det er bare synd at du velger helt feil tråd for raseriutbruddet... 5246977[/snapback] Greit, beklager. Du har rett, jeg innser at det her neppe er snakk om noe annet enn tabell-layout, men jeg har sett meg så grundig lei på divmania-virksomhet. Fortsett diskusjonen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå