Gå til innhold

Dine meninger om Perfect Dark Zero

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg lurer på hva folk synes om PDZ, jeg har sålangt vært veldig opptatt med å spille PGR3, og har ikke fått testet det skikkelig ennå, men sitter her med fire andre som har testet det litt bedre, både singeplayer og på Live.

Sålangt har jeg fått med meg at multiplayer ikke er veldig bra, ettersom det visstnok er temmelig ubalansert, førstemann til det våpenet som har granatkaster som alternate fire klarer å racke opp masse kills før noen får tatt livet av vedkommende.

En annen ting med multiplayer er mengden armor som er involvert, noe som gjør at det tar evigheter å ta livet av folk.

Singeplayer campain er visstnok helt ok, men ordet er at Call of Duty 2 visstnok er bedre value, med tanke på Live-opplevelsen.

Jeg har ikke selv gjort opp noen tanker rundt spillet ennå, skal sette meg godt inn i det før jeg bestemmer meg om det skal leveres tilbake eller ikke, så nå lurer jeg på hva alle dere mener om dette spillet.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke testa spillet så mye, men blir fort provosert/irritert på aimen som ikke fungerer i det hele tatt..

man kan jo bare lavære ha med rocketlauncher i multiplayer, uansett spawner man på forskjellig sted hver gang, før eller siden har du det våpnet selv ;)

Foreløbig er jeg skuffet over spillet..

Lenke til kommentar

Vel min mening er at PDZ er et gammelt spill pakket inn i en ny innpakning. Det leverer på ingen måte noe nytt og spillet har mange irritasjons momenter.

For å drepe noen med en pistol eller automat våpen må du skyte 5 eller mere kuler på dem. Eller løpe bort å slå dem i hodet 1 gang for å drepe dem.

Hvor er logiken i det a? Er også mange som opplever at spillets intro,cutseens og musikk hakker. Men igjen mange som ikke har dette problemet. Dette er en feilproduksjon av mange mange dvd plater.

Grafikken kan være nydelig noen plasser for så å være helt ræva andre plasser. Slik går det når dem blir presset til å slippe et spill ut for tidlig!

Men spillet er artig, men bare ikke forvent deg noe nextgen her i det hele tatt. Project Gotham Racing 3 derimot.....

Lenke til kommentar

Vi var en del kompiser som hadde kjøpt inn 3 xbox360. Vi hadde lan i går (fredag) til i dag.

For å si det sånn, DET SLO AN!

PDZ er helt rått på multiplayer (spesielt ctf) og ok på singleplayer.

Grafikken er enestående!

MEN

Disse framedropene kan trekke ned på spillopplevelsen. Vanligvis er den satt til 30fps, men når det er action går den ned til 25 - -... Ganske irriterende i noen sammenhenger men ødelegger på ingen måte spillet!

Vi hadde konstant morro og spilte uten å gå lei til klokka 6 på morgenen.

PDZ er et must! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg hadde bare råd til et spill i første omgang så da falt valget mitt på PDZ.

Min erfaringer så langt er gode, spillet har fin grafikk, men kan se litt plastikk aktig ut, spillbarheten er på topp og lyden er god.

Eneste minuset jeg kan komme med så langt er at single player delene er litt rotete, noe som egentlig ikke bryr meg så mye, men som sakt spillet bringer ikke med seg noe nytt, har du spilt FPS spill før så er ikke dette noe annerledes.

Uansett PDZ sin sterkeste side er Multiplayer delen, dette er bare sykt artig, er så mange modus og slikt du kan velge å vrake imellom, har nå omtrent sitti å spilt PDZ live i hele dag og har kost meg sikkelig, får det adrenalin kicket hver gang jeg møter opp med en motstander "head to head" og er ikke noe som er mer digg en å vinne den duellen da med et headshot eller lignende :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Har nå spilt det litt selv, og eneste som irriterer meg er fjesene til folk. De ser temmelig dårlige ut, noe som er rart når klær og kroppene til karakterene ser bra ut.

Lyden er fantastisk, og gameplayet likeså - eneste issue jeg har er at spillet (spesiellt på bossene) blir veldig arcade-lignende, noe som ødelegger bittelitt.

Multiplayer er kick-ass, særlig co-op, så dette er et spill jeg tror jeg vil få mange timers glede ut av :)

Lenke til kommentar

Syns spillet var ganske bra jeg å si at jeg fikk den samme følelsen som å spille Perfect dark på N64 er vell å dra det litt langt men.

Multiplayer delen er vell det beste med spillet, syns solo delen kunne vært litt bedre men. Uannsett er dette et spill jeg kommer til å spille mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...