123picture Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Har nettopp fått meg et canon eos 350 d, så da var det bare ut å ta bilder Ble rimelig fornøyd med dette bildet, syns jeg klarte å skape mest mulig stemning av dette motivet. Har jeg fått det til? Gjorde om bildet til black/white, fjernet et uønsket ekstramotiv. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Bra "gammel stemning" på bildet... Er det en trillebår.? Synes bildet fanget en lit spesiell stemning å var fint jeg... Off Topic : du har ikke hatt så mange innlegg på det året du har vært registrert.? Kom gjerne med flere bilder.!! Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Stemningen har du, men jeg synes motivet ditt skiller seg litt lite ut fra bakgrunnen, og er litt uskarpt. Jeg ville ha hatt bakgrunnen ute av fokus her, slik ville du fått frem hovedmotivet bedre, samt større kontrast (smakssak) og skarpet mer. Tok meg den frihet å legge til en versjon jeg har skarpet og endret litt kontrasten på. Lenke til kommentar
123picture Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Det der ble bedre ja Rincewind. Kanskje jeg burde tatt bildet fra en litt annen vinkel. Kommer tilbake med flere bilder, har ikke vært særlig aktiv nei Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Selve motivet kom litt i bakgrunnen, synes jeg. Det ble på en måte ikke så fremtredende som jeg tror du ønsker det. Men ellers veldig stemningsfullt og bra. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Klarer ikke å sette ord på det, men det er noe galt med bildet. Fargen og/eller kontrasten mener jeg. Kanskje du kunne ha klippet bort litt av forgrunnen? Ellers var motivet fint. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Ble kanskje litt mye, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå