hockey500 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg hadde da tenkt å ønske meg en mp3-spiller til jul, har nå en creative muvo tx 256mb, men det blir litt å snaueste laget. Jeg stiller egentlige ikke store krav, men den skal være over 2-3gb, men trenger ikke mer enn maks 10. prisen bør helst ikke overstige 3000. Jeg syns iPod Nano 4GB virket ganske grei, men den blir visstnok veldig fort ripete og lydkvaliteten er heller ikke mye å skryte av, Noen tips? skal heller ikke være så veldig stor. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Ipod nano, med ett bra headsett og gopod blir det bra lyd. http://home.no.net/lpezster/index.php?show...7e39efa45130f23 Hvis du bruker iTubes så får du ikke riper, og du kan la beskutteren være på, sånn at skjermen ikke får riper heller. Den svarte synes ripene mye bedre på. Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Og hva skal jeg gjøre med den GoPod'en? Har lest et sted at du trenger iTunes, men jeg bruker Linux. Funker det bare å dra filer over som jeg har pleid å gjøre med den gamle mp3-spilleren? Endret 3. desember 2005 av hockey500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå