kesse Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hvordan får jeg lagt inn musikk/filmer osv på min xbox? Er det noen som vet hva "rec" knappen på fjernkontrollen kan brukes til? For de av dere som er skikkelig gode på å "stæsje" opp xboxen hadde det vært fint for oss som ikke er det om noen hadde giddet å lage en liten "mini guide" til hvordan vi kan nyte maks av herligheten vår! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Rec brukes når man har Xboxen koblet opp mot en Media Center PC (vil jeg tro), såvidt jeg har forstått kan man ikke kopiere over ting fra en annen PC, men man kan streame ved hjelp av Media Connect som ligger med på Win XP SP2. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 er ikke helt sikker men har hørt (det er litt siden) at det skal gå ann å ta opp på xboxen fra vanelig tv. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Ja, delvis. Hvis Mediacenter PC har tvkort og en streamer tv til XBox360, så kan en trykke rec, og programmet blir spilt inn. Men det blir spilt inn på Mediacenter PC-en og ikke i selve boxen. Men selvsagt kan en streame opptaket på en senere anledning. Se på konsollen som tuneren, og Mediacenter PC-en som videospilleren som står unna og spiller av og lagrer det man ønsker. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 for å overføre filer fra pc til xbox 360 må man ha en media center pc... du vil da trenge denne programvaren... du kan laste ned programmvaren her: hostet av xbox-norge.net Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 for å overføre filer fra pc til xbox 360 må man ha en media center pc... du vil da trenge denne programvaren... du kan laste ned programmvaren her: hostet av xbox-norge.net 5248683[/snapback] Det var da tidenes overdrivelse i beskrivelsen av Windows Media Connect på den siden: Denne programvaren gjør det mulig å overføre filer fra en windows media center pc (dette er det samme som XP SP 2). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå