Inspekta Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Lurer for jeg vil ha en del nye komponenter med cpu'n min er grei! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 747 CPU ? Spesifiser litt nærmere. Hvis du tenker på forskjellig socket-typer så vil ikke de passe. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 747 er et fly, og passer ikke i sokkel 939. Neida, som pels sier, det eneste som passer i sokkel 939, er 939, så hvis det er 754 du da tenker på går ikke det. Hvis det finnes en sokkel 747 beklager jeg min uvitenhet, men står for at den ikke vil passe. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 når det gjelder sokler så står tallet for hvor mange pinner det er. da er et lett å tenke seg at de ikke passer (merk at selv om en prosessor og en sokkel har samme antall pinner så betyr ikke det at de nødvendigvis passer sammen) Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 når det gjelder sokler så står tallet for hvor mange pinner det er. da er et lett å tenke seg at de ikke passer (merk at selv om en prosessor og en sokkel har samme antall pinner så betyr ikke det at de nødvendigvis passer sammen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå