Gå til innhold

ser ut som korrosjon, hva kan jeg gjøre ?

Anbefalte innlegg

Hei

jeg kjøpte meg et TT BW sett rett etter sommeren, men nå ser det ut til å ha oppstått korrosjon i CPU blokka. Det er no grønnt inne i blokka som kan minne om mugg. Trodde først det var noe som begynte å vokse inni der, men siden det ikke forsvant så vil jeg heller tro det er korrosjon.

det jeg har er orginalt TT BW settet og en blokk som står på chipsettet: http://psdata.no/ps.asp?it=108482&mlevel=060400

ettersom jeg vet så skal jo begge være kobber, og da skal det jo egentlig ikke være noe problem angående korrosjon ? :|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres mest ut som alger for min del...

Selv om du skiftet vann for 5 uker siden, så kan jo algene ha grodd seg fast før du skiftet.

Jeg hadde nok prøvd å kjøre gjennom noe slags rør-rens og sett om det tok knekken på det (fkyll gjerne gjennom utne å bruke pumpen din, da jeg ikke er så sikker på om bevegelige deler går så bra sammen med sånne sterke kjemikalier).

Kjenner forresten noen til noe god algegift som passer bra til et vannkjølings-system? Man trenger vel ikke så stor del gift i et vannkjølings-system for å unngå sjansen for at alger setter seg i systemet. Det lager vel ikke krøll for UV-dyes eller noe?

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...